7homas Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 (La denne tråden her da jeg ikke fant noe sted jeg synes passet bedre). Noen som vet om DNT har lagt ned nettbutikken? Var inne for å kjøpe noen kart, også var de jeg så på utsolgt. Synes etterhvert det så litt snodig ut, så jeg sjekket andre ting som klær, underlag og til og med "lagersalg", og alt er utsolgt. Da jeg også registrerer at DNT nøkkelen er utsolgt synes jeg det ser litt mistenkelig ut. 1 Siter
tronn Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 Virker som en lite sannsynlig måte å legge ned en nettbutikk på. Sikkert bare k** i computern... 1 Siter
Gittiamo Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 Igår var det flere varer på lager, så sikkert en skummel bug som kravler rundt i butikken bare. 2 Siter
Populært innlegg Sovjetunionen Skrevet 6. juli 2016 Populært innlegg Skrevet 6. juli 2016 (endret) Jeg skulle ønske jeg hadde en sånn bug som gjorde at alt fjellutstyr stod som "utsolgt" i butikken, det hadde vært gull for økonomien min. Endret 6. juli 2016 av Sovjetunionen 13 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.