Imp Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Noen som vet om det er mulig å leie packraft noe sted i Oslo eller deromkring? Jeg har googlet og forhørt meg litt, men finner ingen. Håper noen har et flott tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjernivar Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Avhengig av når du skal bruke den, har jeg en Denali Lama uten spruttrekk med åre du kan få låne. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Fantastisk tjernivar! Turen er tenkt tatt i uke 32. Den er så stor at jeg får med oppakning også? Men jeg trenger to stk da min datter også skal være med. Noen andre som kunne tenke seg å låne/leie bort sin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabethsk Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Følg med på www.leieting.no, eller legg ut en annonse der? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Takk for tipset, det var en ny side jeg ikke har hørt om før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7homas Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Hadde vært gull om alle som legger ut ting de vil leie ut under salg på Finn torget hadde brukt den siden. Eller blitt skutt i hue. Sjukt irriterende. Eller kanskje best om Finn hadde en boks for ting til leie i tillegg til kjøp, salg og gis bort, but I digress 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjernivar Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 19 timer siden, Imp skrev: Fantastisk tjernivar! Turen er tenkt tatt i uke 32. Den er så stor at jeg får med oppakning også? Men jeg trenger to stk da min datter også skal være med. Noen andre som kunne tenke seg å låne/leie bort sin? Den har plass til meg, stor sekk og en liten hund i alle fall. Uke 32 kan la seg ordne. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Jippi, tusen takk! Sender deg pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Dytter litt på denne da packraft er vanskelig. Jeg har fått fatt i en packraft fra tjernivar, men trenger en til. Finnes det en snill sjel på Østlandet som kunne tenke seg å leie ut packraften sin til meg i uke 32? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 16. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2016 Dytter på denne igjen jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 Fremdeles ingen napp! Jeg har også annonse på både Finn og leieting.no, og flere Facebooksider. Et spørsmål: hva tenker dere er rimelig å betale for en ukes leie av packraft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berekraft Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Gammel tråd, men jeg leier ut to packrafter. Vi tar 200 kr/døgn, men gir rabatt ved lengre utleie. Det er en del styr med utleie når packraft må pakkes ned og sendes. Av responsen vi så langt har fått så virker det som mange er villig til å betale rundt 200 kr døgn eller i underkant av 1500 kr for en uke. Da er det snakk om Packraft og utstyr til rundt 15000,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whistler Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 3 timer siden, Berekraft skrev: Gammel tråd, men jeg leier ut to packrafter. Vi tar 200 kr/døgn, men gir rabatt ved lengre utleie. Det er en del styr med utleie når packraft må pakkes ned og sendes. Av responsen vi så langt har fått så virker det som mange er villig til å betale rundt 200 kr døgn eller i underkant av 1500 kr for en uke. Da er det snakk om Packraft og utstyr til rundt 15000,-. Hvor holder du til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berekraft Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 1 time siden, whistler skrev: Hvor holder du til? Holder stort sett til i Stavanger- Haugalandsområdet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whistler Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 8 minutter siden, Berekraft skrev: Holder stort sett til i Stavanger- Haugalandsområdet. Den er grei. Da blir det for langt for min del, men nyttig for andre å vite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsdx Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Noen som leier ut packraft i Oslo om dagen? Kunne tenkt meg en testtur før evt. kjøp denne eller neste helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellfinnen Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Snakk med Halvor Westerheim i oslo. packrafting.com Eg lånte der for å teste dem ut. En fantastisk entusiastisk og grei kar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svingen Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 @Larsdx hvis du ikke får lånt kan du sikkert låne min en helg,men fint om du velger elver med omhu vil helst ikke få den tilbake pungtert har en https://kipara.no/produkt/kipara-perch-270/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnus Hole Olsen Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Jeg kan ordne prøving av packraft i Larvik om noen er interessert i det Bare å gi en lyd! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martin HJ Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 1 time siden, Magnus Hole Olsen skrev: Jeg kan ordne prøving av packraft i Larvik om noen er interessert i det Bare å gi en lyd! Det er flere av mine venner som ville sette pris på et utleietilbud fra dere i Larvik altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whistler Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 1 time siden, Magnus Hole Olsen skrev: Jeg kan ordne prøving av packraft i Larvik om noen er interessert i det Bare å gi en lyd! Stemmer i for det! Hyggelig leiepris for en helg hadde vært helt suverent 😃 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnus Hole Olsen Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 På 19.6.2018 den 19.01, Martin HJ skrev: Det er flere av mine venner som ville sette pris på et utleietilbud fra dere i Larvik altså På 19.6.2018 den 19.23, whistler skrev: Stemmer i for det! Hyggelig leiepris for en helg hadde vært helt suverent 😃 Takk for tilbakemelding! Jeg kan ikke love noe nå, men noterer meg ønsket! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farra Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Noen i Oslo området som leier ut packraft enda? Skulle veldig gjerne leid 1 kanskje 2 stk til helgen Fredag 28.06 til 01.07. Har snakket med Halvor og de hadde ingen ledige. Kjedelig å fortelle 2 av 4 mann at de ikke får blitt med på Nordmarka classic ruten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alpacka Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 På 7.7.2017 den 18.06, Berekraft skrev: Holder stort sett til i Stavanger- Haugalandsområdet. Hei, leier du fortsatt ut? Jeg har noen i Stavanger-området som ønsker å leie i oktober. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berekraft Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Ja, det stemmer det. Bare å ta kontakt på PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.