Populært innlegg alexstra Skrevet 3. juli 2016 Populært innlegg Skrevet 3. juli 2016 Film fra sommeren 2015 da jeg padlet gjennom finsk Lappland. Håper den vil falle i smak! Mvh Alex 40 1 Siter
Martin HJ Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 Helt konge! For lite av slike videoer ute Den Sandeselva så ikke særlig gøy ut Vel gjennomført eventyr ! 2 Siter
Anders Eriksen Skrevet 5. juli 2016 Skrevet 5. juli 2016 Herlig film. For en tur du hadde. Står respekt av det. Har vurdert Sandneselva selv, men tror den får vente litt til:) 1 Siter
Isak Knutsen Skrevet 5. juli 2016 Skrevet 5. juli 2016 Så ut som en fantastisk tur! Videoen var også veldig bra, koste meg mens jeg så den! 1 Siter
Ola S. M. Skrevet 9. juli 2016 Skrevet 9. juli 2016 Herlig tur og bra produksjon! Er veldig enig i det du sier om det å padle Ally i elver som Ivalojoki - det er en kunst å velge riktig spor i strykene. Man er livredd i starten, men lærer mer og mer, og til slutt er det bare morsomt (stort sett)! Heldigvis er det igjen noen slike ødemarkselver der oppe i nord, men det er ikke mange (som du sier). Sitter for øvrig og planlegger Vatsari selv. Takk for at du valgte Sandneselva, så slipper vi å gjøre det. Hadde helt sikkert gjort samme valg som det du gjorde! Takk for rapporten. Topp kvalitet! Ivalojoki skal definitivt padles en vakker dag. Siter
alexstra Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Skrevet 10. juli 2016 Ola S. M. skrev (På 9.7.2016 den 18.37): Herlig tur og bra produksjon! Er veldig enig i det du sier om det å padle Ally i elver som Ivalojoki - det er en kunst å velge riktig spor i strykene. Man er livredd i starten, men lærer mer og mer, og til slutt er det bare morsomt (stort sett)! Heldigvis er det igjen noen slike ødemarkselver der oppe i nord, men det er ikke mange (som du sier). Sitter for øvrig og planlegger Vatsari selv. Takk for at du valgte Sandneselva, så slipper vi å gjøre det. Hadde helt sikkert gjort samme valg som det du gjorde! Takk for rapporten. Topp kvalitet! Ivalojoki skal definitivt padles en vakker dag. Ekspander Tusen takk for det Ola, som du sier er det noe unikt og spesielt med sånne ødemarkselver. Ivalojoki anbefales på det varmeste, det er en perfekt padleelva. Sandneselva er også fin En ekte villmarkselv det også Siter
krokavatnet Skrevet 11. juli 2016 Skrevet 11. juli 2016 Utruleg bra! Imponerande tur og kameraføring - ser fram til fleire slike rapportar! 1 Siter
Jegern84 Skrevet 22. juli 2016 Skrevet 22. juli 2016 Tusen takk for en fin film Så med skrekkblandet fryd at du valgte sandneselva da jeg visste den var lita selv helt nederst 1 Siter
Ut i Naturen Skrevet 25. juli 2016 Skrevet 25. juli 2016 Takker for en bra laget film fra en fin tur.!! Så ut som en nydelig tur selv om du måtte jobbe litt 1 Siter
martin.m Skrevet 25. juli 2016 Skrevet 25. juli 2016 Det der var en skikkelig fin film! Flott filmet, klippet og formidlet Takk for at du delte den med oss, @alexstra 1 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 25. juli 2016 Skrevet 25. juli 2016 Flott film, fra et nydelig område!!! Hvor startet du fra @alexstra? Kunne tenke meg noe tilsvarende et år. 1 Siter
alexstra Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Skrevet 28. juli 2016 martin.m skrev (På 25.7.2016 den 13.32): Det der var en skikkelig fin film! Flott filmet, klippet og formidlet Takk for at du delte den med oss, @alexstra Ekspander Tusen takk for det :)N Veldig hyggelig å høre Siter
arbe Skrevet 3. august 2016 Skrevet 3. august 2016 Prima film fra et flott området, som også jeg har planer om å ferdes i. Hvilke(t) kamera bruker du? Og hvilket program for redigering? Leker med tanken på å filme litt selv på neste langtur, men er ganske blank på feltet. Mye arbeid? Lo godt når du valgte Sandneselven, ante meg hvordan det kunne bli. Takk for fin film, den har blitt flere ganger allerede. Siter
alexstra Skrevet 10. august 2016 Forfatter Skrevet 10. august 2016 arbe skrev (På 3.8.2016 den 12.18): Prima film fra et flott området, som også jeg har planer om å ferdes i. Hvilke(t) kamera bruker du? Og hvilket program for redigering? Leker med tanken på å filme litt selv på neste langtur, men er ganske blank på feltet. Mye arbeid? Lo godt når du valgte Sandneselven, ante meg hvordan det kunne bli. Takk for fin film, den har blitt flere ganger allerede. Ekspander Tusen takk for det, veldig hyggelig! Jeg bruker et Sony Camcorder, som denne bare eldre modell: http://www.bhphotovideo.com/c/product/1022663-REG/sony_hdrpj540_b_16gb_hdr_pj340_full_hd.html Dette kamera har sykt bra zoom til å være amatør kamera, som muliggjør å filme dyreliv, fugler osv. Til hverdagsfilmingen bruker jeg actionkamera, typ Gopro. Har med meg to stk på langtur. Bruker Imac og Imovie for redigering. Det er en god del arbeid ja, men jeg synes det er bare gøy å holde på med! Siter
Tor Reidar Nag Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 Veldig bra og kjekk film, så hele filmen:) 1 Siter
K-nitraM Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 Nydelig film, topp inspirasjon ! Fortsett med dette ! Håper å se flere filmer fra turene dine ☺ 1 Siter
alexstra Skrevet 24. august 2016 Forfatter Skrevet 24. august 2016 K-nitraM skrev (På 12.8.2016 den 21.07): Nydelig film, topp inspirasjon ! Fortsett med dette ! Håper å se flere filmer fra turene dine ☺ Ekspander Tusen takk for det! Siter
7homas Skrevet 25. august 2016 Skrevet 25. august 2016 Takk for turen. Veldig bra jobb med redigering og fortellerkunst. Fikk tidvis følelsen av at det var Monsen jeg fulgte 1 Siter
RaKiiS Skrevet 27. august 2016 Skrevet 27. august 2016 Så den nå, kjempe bra film film og god redigering. 1 Siter
+Miamaria Skrevet 28. august 2016 Skrevet 28. august 2016 Knallfilm! Hvor lang tid tror du at du har lagt ned i denne? Jeg har nesten slutta med filming, synes det tar så jækla lang tid å få noe fornuftig ut av dem. Redigering er en ting, men å laste filmsnuttene inn i programmet tar en halv evighet, og så tar det en halv evighet til for å få filmen eksportert – og enda en stund å få lastet det opp til nett. Det er jo tid jeg heller vil bruke på tur… (Selv om jeg synes det er gøy med film når man får det til, egentlig.) Mulig jeg må få meg en kjappere maskin? Siter
alexstra Skrevet 2. september 2016 Forfatter Skrevet 2. september 2016 Miamaria skrev (På 28.8.2016 den 10.19): Knallfilm! Hvor lang tid tror du at du har lagt ned i denne? Jeg har nesten slutta med filming, synes det tar så jækla lang tid å få noe fornuftig ut av dem. Redigering er en ting, men å laste filmsnuttene inn i programmet tar en halv evighet, og så tar det en halv evighet til for å få filmen eksportert – og enda en stund å få lastet det opp til nett. Det er jo tid jeg heller vil bruke på tur… (Selv om jeg synes det er gøy med film når man får det til, egentlig.) Mulig jeg må få meg en kjappere maskin? Ekspander Hei hyggelig du liker den! Jeg brukte kanskje en liten måned på å gjøre denne filmen ferdig. Det er mye kjedelig, som all opplastingen osv. En kjapp maskin er alfa omega. Jeg bruker en Imac. Siter
Stein123 Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 Fantastisk film!! Utrolig bra formidlet. Virkelig inspirerende!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.