The man Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hei. Jeg har planlagt en tur til Egge på lørdag 29-4. Jeg har da tenkt først å besøke Kvassryggen, deretter krysse breen, og komme opp mellom Høgdebrotet og Egge. Er det noen her som har klatret Egge før? Jeg lurer litt på linjeføring, sikringsmuligheter, er det mye løsgods, er det kun en taulengde??? Jeg har lest at det er enkel 3èr klatring, stemmer det???? Siter
Alek Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=895 2 til 3 mener Jobru. Spørs om det ikke stiger en grad med snø? Siter
morten Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Klatringen skal angivelig være fra eggen mellom de to og opp på Høgdebrotet, dvs. fra laveste punkt på eggen og opp til Eggje skal det ikke være klatring i egentlig forstand, men det er jo en del klyving da som kan bli en del mer uggint med snø og is på. Siter
The man Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 takk for gode svar Akek og Morten Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.