REs Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 For en tid tilbake delte jeg ut noen sider med fisketips fra et fiskekurs jeg holdt for Turistforeningen, i hovedsak beregnet på nybegynnere. Mange var interessert og jeg antar at de fleste fikk. Men nå har jeg nylig fått et par nye henvendelser og i den forbindelse så begynte jeg å tenke på om jeg kanskje hadde lovet dette til noen som ikke har fått enda. Jeg er ikke alltid så veldig systematisk med alt jeg gjør så det kan godt tenkes at jeg har glemt noen. Er du uteglemt eller hvis du bare ønsker å få et eksemplar så gi beskjed. Nå har jeg laget et dokument av alle de løse sidene jeg hadde så nå bør det gå bra å sende det. Skitt fiske. Siter
Heriks Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 Er ikke uteglemt, men fiske er jeg relativt blank på så noen fisketips kunne sikkert vært kjekt Kan jeg få et et eksemplar? Regner med at det er elektronisk? Siter
REs Skrevet 28. juni 2016 Forfatter Skrevet 28. juni 2016 (endret) Send meg en epost adresse så skal jeg sende deg et eksemplar. De som ønsker et eksemplar kan f.eks. sende meg en e-post adresse til [email protected]. Endret 28. juni 2016 av REs 1 Siter
KiB Skrevet 11. juli 2016 Skrevet 11. juli 2016 Hei du! Jeg kunne også godt tenkt meg et eksemplar. Om det ikke er for mye bry. Siter
REs Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Skrevet 11. juli 2016 6 timer siden, KiB skrev: Hei du! Jeg kunne også godt tenkt meg et eksemplar. Om det ikke er for mye bry. Send en mail til [email protected] så skal jeg sende deg et eksemplar. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.