esisa Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Hei! Vil gjerne tipse om en ny app for friluftslivsopplevelser i Norge. Du finner den ved å søke på Outtt på Play Store eller App Store eller bare sjekk ut http:///outtt.com Du kan finne opplevelser fra lokalkjente, tracke dine egne turer og dele med venner eller komme i kontakt med guider for de opplevelsene du ikke ønsker å gjøre aleine. Gi gjerne tilbakemeldinger på appen her i forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+tshansen Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Jeg har nettopp lastet ned denne appen selv, men den er litt kronglete/mangel på opplysninger. Det er veldig lite informasjon på hvordan du skal dele dine egne opplevelser. starter du sporing så er det ingen indikasjon på at du kan ta bilder underveis? Får man tilgang til en side på nettet hvor man kan redigere inn bilder til turene? Hvordan er denne appen tenkt? Skal brukerene legge til ruter som igjen bygger opp database, eller er det bare turer som "ledelsen" velger ut som skal ligge der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+tshansen Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Nå har jeg brukt denne appen litt, å jeg må si jeg er veldig imponert! Det er litt lite info om hvordan den virker! Men den er helt super som GPS sporer! Du starter sporing når du er på tur, når du avslutter sporet får du spørsmål om å redigere turen, legge til bilder og kommentarer! Meget Nice, men har ikke funnet ut hvordan jeg deler mine egne turer med andre venner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.