Ivan77 Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 At Nestle ikke er helt stuerene er et problem ja. Men hva skal man gjøre når det bare er Nestle som selger tørrmelk? Hadde det funnes alternative produsenter hadde det vært det beste, men slik er det dessverre ikke. Hær er alternativ http://www.normilk.no/omnormilk.htm Du får også kjøpt soya tørrmelk. Liker heller ikke Nestle og hva de står for, håper folk kan finne alternativer til deres produkter, helst norske =) Siter
Robinson Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 får man det i pulver All morsmelk erstatning jeg har sett har vært pulver. Trodde ikke det fantes noe annet... Siter
Ivan77 Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 All morsmelk erstatning jeg har sett har vært pulver. Trodde ikke det fantes noe annet... Er det sunnere enn vanlig tørrmelk, hva koster det i forhold til Viking sin og hvordan smaker det? Siter
Robinson Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Den smaker vel som tørrmelk ellers kan jeg tro. Men jeg drikker ikke denne. Den brukes som tilsetning til havregrøten og annet , der melk er greit å ha. Kanskje tar jeg litt i kaffen. Jeg tror den er av bedre kvalitet enn vanlig tørrmelk, siden den er beregnet på å holde babyer i live. Jeg tror den er fetere også. Men som sagt, det er noe jeg "tror". Siter
J.S Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Er det sunnere enn vanlig tørrmelk, hva koster det i forhold til Viking sin og hvordan smaker det? hvor mye koster morsmelk erstatning Siter
Robinson Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 hvor mye koster morsmelk erstatning Erlig talt så husker jeg ikke slikt. Du har garantert råd. Stikk innom Rema 1000 i morra og sjekk... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.