Gå til innhold
  • Bli medlem

Drømmefiske på Storfiskvatnet - for noen av oss.


Anders Eriksen

Anbefalte innlegg

Takk for en fin rapport :)  Kjekt med sånne kamerater som blir med på tur og tar all fisken :P  Så det bare slik ut på bildene, eller kunne 0,7 og 0,8 kg fiskene vært godt over kiloen om de hadde vært fetet opp?  Flotte bilder, kjenner det rykker i fiske-armen og kan ikke vente til det er forhåpentligvis min tur å holde fin fisk (3 dager til langtur er igang). :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Bragvin skrev:

Takk for en fin rapport :)  Kjekt med sånne kamerater som blir med på tur og tar all fisken :P  Så det bare slik ut på bildene, eller kunne 0,7 og 0,8 kg fiskene vært godt over kiloen om de hadde vært fetet opp?  Flotte bilder, kjenner det rykker i fiske-armen og kan ikke vente til det er forhåpentligvis min tur å holde fin fisk (3 dager til langtur er igang). :) 

Jo takk for det:) Typisk at det alltid er noen andre som tar storfisken, får bare prøve videre. Fisken hadde nok vært opp mot kiloen om den hadde vært litt feitere. Får ta en tur til senere i sommer, men da aleine! God tur til deg, gleder meg til turrapport!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Den 27.6.2016 at 14.25, Martin HJ skrev:

Skikkelig kubbe den ene der! Flotte fisker og flotte bilder som alltid Anders, jobber med en turrapport selv fra Femundsmarka nå om dagen - der er det en kubbe/monster der og for å si det litt forsiktig :D Godt med sommer på fjellet igjen!

Takk for det (Litt sent ute) Det var litt av en kubbe. Får håpe på flere av den sorten i løpet av sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.