Ahorn Skrevet 23. juni 2016 Skrevet 23. juni 2016 Planlegger en natt i lavvo i et område med mye knott. Det sies at knotten ikke går under tak. Har dere noen erfaring med dette? Risikerer vi å bli spist opp av den? Siter
Chrisp Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 Du har helt rett. Knotten går ikke under tak. Myggen derimot.... Siter
Anders_G Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 Har aldri hørt at knott ikke går under tak. Har aldri brukt lavvo noe særlig, men knotten følger jo med inn i teltet dersom man er litt for treig med å komme seg inn... 1 Siter
Ståle Sæther Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 Knotten er en djevelsk oppfinnelse! Den svermer som kamikaze-skvadroner når forholdene ligger til rette for det og stuper med dødsforrakt inn i alt av kriker og kroker for å finne et sårbart sted å glefse til slik at de skaper mest mulig smerte. Ja den går under tak... 4 Siter
The Lone Wolf Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 Den går under tak, inni hytta mi tom. Dessverre.... Siter
utemannen Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 Knotten her i indre Agder flyr stor sett over alt på denne tiden av året. Inn i nesa, inn i uthuset, inn i håret, inn i stua, inn i fua....... 2 Siter
tklami Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 5 minutes ago, utemannen said: Knotten her i indre Agder flyr stor sett over alt på denne tiden av året. Inn i nesa, inn i uthuset, inn i håret, inn i stua, inn i fua....... Det høres ut som knotten jeg kjenner til. Kan den komme inn en plass så gjør den det Siter
Gjest Turlyst Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 Dårlig nytt for meg som tiltrekker meg både knott og mygg. Siter
Ahorn Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Skrevet 25. juni 2016 Takker for svar. Det er tydeligvis delte erfaringer. Vi har hytte i området der lavvoen skal settes opp, og har aldri vært plaget med at knotten kommer inn. Slår opp lavvoen i kveld, og ser om knotten liker teltlivet :-). Siter
Ahorn Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Skrevet 26. juni 2016 Supert. Merket ikke knott i lavvoen. Siter
Mizzy Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 ÅÅÅ, herre.. skulle en rask tur i bymarka her en dag og joda, tok på meg solkrem før jeg dro, skulle aldri gjort det. Verste gåturen jeg har hatt, knott, mygg og fluer etter meg i en sverm. Lykke til, og husk myggspray Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.