Lindap Skrevet 20. juni 2016 Skrevet 20. juni 2016 (endret) Hei. Jeg har en telefon av type Samsung Galaxy S4 Active (Android). Jeg har installert appen iMarka på den og nå også nylig GeoViewer. Begge 2 virker ikke på min telefon, av uklare grunner. I appen iMarka kan jeg laste inn forskjellige kart fra Skiforeningens område. Jeg kan se dem på oversiktskartet. Men når jeg forsøker å zoome inn, zoomer den bare inn på midten, omtrend der jeg bor. Jeg kan f. eks. ikke zoome inn på Mikkelsbonn i Vestmarka, som jeg brukte som test. Når det gjelder GeoViewer, klarer jeg ikke å laste inn kartene direkte fra telesonen. Jeg har kopiert dem inn fra PC-en. Deretter kan jeg i appen selektere de 3 kartene og klikke på V-tegnet øverst. Deretter crashen appen. Har prøvd flere ganger, med 1 kart og med flere kart, men jeg får bare opp en app med svart skjerm. Hvem vet om en god app med turkart som fungerer på en Samsung Galaxy? Gjerne i området rundt Oslofjorden og Nordmarka. Endret 20. juni 2016 av Lindap Siter
snooze Skrevet 20. juni 2016 Skrevet 20. juni 2016 Bruker bare "norgeskart"-appen. Den henter alltid oppdaterte kart fra Kartverket. Siter
Navl1 Skrevet 20. juni 2016 Skrevet 20. juni 2016 Samsung galaxy s7 her, og iMarka funker bra hos meg. Siter
tklami Skrevet 20. juni 2016 Skrevet 20. juni 2016 Bruker selv bare norgeskart, funker fint for meg, veldig gode og detaljerte kart Siter
borgern Skrevet 20. juni 2016 Skrevet 20. juni 2016 Bruker stort sett norgeskart appen selv. Har også testet appen Backcountry. Den har litt flere funksjoner. Der kan du velge statkart som kartkilde så du får bra kart. App i fullversjon koster noen kroner. Jeg kjøpte aldri da prøveperiode gikk ut men mulig jeg kommer til å gjøre det snart. Siter
Lindap Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Skrevet 21. juni 2016 Takk. Da skal jeg teste appene norgeskart og backcountry. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.