fiskekongen Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 Jeg og frua skal i bryllup ikke langt fra Molde, og vil gjerne ha noen netter i telt i samme slengen. Og helst ved vann med fin fisk! og selvfølgelig vakker natur. Turen bør rekkes på 3dager, gjerne 2 overnattinger. Noen timer inn gjør ingen ting. Vi bor på Østlandet, så hele veien/område molde-grenland er innafor. Planen var Hardangervidda i år også, men det rekker vi nok ikke. Dette er noen av områdene som ser fine ut, men alt av tips er velkomne. Trollheimen Dovrefjell Eresfjords området/fjellet Romsdalen Siter
Lindap Skrevet 14. juni 2016 Skrevet 14. juni 2016 Dovrefjell har mye steinur. Den er noen elver du kan telte ved. Små vann med teltplass kan jeg ikke huske å ha sett der. Det er mye moskus å se om du drar fra Kongsvoll. Det er i hvert fall litt spennende. Trollheimen var også vakkert. Jeg kan igjen ikke huske mange vann da vi gikk Trekanten der. Husker bare elver. De andre to områdene kjenner jeg ikke. Om de har vann kan du vel sjekke på kart. F. Eks. ur.no. Siter
ChristerL Skrevet 15. juni 2016 Skrevet 15. juni 2016 Sjekk sidene til Eresfjord Fjellstyre og Sunndal Fjellstyre. Det ligger en bemannet turisthytta rett på grensa mellom de to områdene og veien opp dit, Aursjøveien, er spektakulær. Det finnes flere vann og turisthytter pluss et par buer som Sunndal Fjellstyre leier ut. 1 Siter
ksverd Skrevet 19. juni 2016 Skrevet 19. juni 2016 Lindap skrev (På 14.6.2016 den 17.29): Dovrefjell har mye steinur. Den er noen elver du kan telte ved. Små vann med teltplass kan jeg ikke huske å ha sett der. Det er mye moskus å se om du drar fra Kongsvoll. Det er i hvert fall litt spennende. Trollheimen var også vakkert. Jeg kan igjen ikke huske mange vann da vi gikk Trekanten der. Husker bare elver. De andre to områdene kjenner jeg ikke. Om de har vann kan du vel sjekke på kart. F. Eks. ur.no. Ekspander Jeg vil tro det er gode fiskemuligheter ved Trollheimshytta i Trollheimen? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.