Populært innlegg Gittiamo Skrevet 6. juni 2016 Populært innlegg Skrevet 6. juni 2016 I dag har vi testet AirZpa. Fetteren til Laybag (eller hva det nå enn heter). Første forsøk på å fylle den med luft, bekreftet våre mistanker om at videoene som florerer på nett er filmtriks. Det ble mye løping og veiving med den digre blå plastposen. Etter hvert fikk vi de sånn ca halvfulle med luft og det var på tide og testligge. Og når man er størrelse liten er det fort gjort å dette langt nedi sprekken. Fordelen med det var at jeg fikk smake litt på gresset og konstantere at det smaker gress, og at det håret som vanligvis henger rett ned, nå stod rett opp. Hei Radio Luxemburg. Etter litt mer veiving for påfyll av luft, så vekket vi opp alle byens parkmåker. Lyden av plastpose fikk de til å skrike unisont "hey party på en mandag". Så brått følte jeg meg som om jeg var i en scene i filmen "birds" og barndommens mareritt ble vekket til live. Etter endelig å ha fått dandert kroppen sånn passe oppi der, så kom det jaggu en politibil kjørende igjennom parken og opp til oss. Jeg kunne fra dypet av plastposen betrygge de om at vi hadde det helt fint. Jeg tror ikke de ble overbevist for de ble stående der lenge. Antagelig lurte de på om vi var høye som juletrær eller rømte mentalpasienter. Men de dro etter hvert. Og med litt mer øvelse så fikk vi sånn delvis kontroll på plastposene. Konklusjon? 47 % fornøyd før vi pakket sammen. Etter nedpakking ble scoren 43 %. Vurderer du å ta med en slik på tur så ønsker jeg deg all lykke til! Ikke ring meg om du får trøbbel. 18 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 6. juni 2016 Skrevet 6. juni 2016 Herlig støttes. Det er ille at politiet skal plage skikkelige fjellfolk Siter
Tor-Erik-L-77 Skrevet 6. juni 2016 Skrevet 6. juni 2016 ha ha, artig test og dette er jo i vinden for tiden. Jeg skal la være å utbrodere hva jeg syntes disse egentelig ligner på 2 Siter
Gittiamo Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Skrevet 7. juni 2016 8 timer siden, Tor-Erik-L-77 skrev: ha ha, artig test og dette er jo i vinden for tiden. Jeg skal la være å utbrodere hva jeg syntes disse egentelig ligner på Følte meg født på ny der en stund 3 Siter
Sovjetunionen Skrevet 7. juni 2016 Skrevet 7. juni 2016 Hahahahaa herlig! Digger det Synes nok videoen der de såvidt vifter med den før den ble full virket litt vel optimistisk. Siter
+PTG Skrevet 7. juni 2016 Skrevet 7. juni 2016 hehe, er kulere enn å drasse rundt på en sacco sekk da. +1 til markedsavdelingen til AirZpa Siter
Gittiamo Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Skrevet 7. juni 2016 3 timer siden, Sovjetunionen skrev: Hahahahaa herlig! Digger det Synes nok videoen der de såvidt vifter med den før den ble full virket litt vel optimistisk. Det kan faktisk gå om det er minimum 15 m/s. Og ingen måker i sikte. Du vil ikke ha en måke inni den der 1 Siter
+Blaser Skrevet 1. juli 2016 Skrevet 1. juli 2016 @Gittiamo, jeg får min sofa til uka. MEN skeptisk ref. denne linken: http://www.tv2.no/v/1053452/ Kan ikke du legge ut en video som vises hvordan man skal gjøre dette ???? Siter
a_aa Skrevet 3. juli 2016 Skrevet 3. juli 2016 Ligger en del videoer ute på tuben nå - lett å knegge litt Siter
Gittiamo Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Skrevet 3. juli 2016 Den videoen var ganske treffende ja anbefaler stor plass, gode løpesko og stiv kuling Jeg forventer at du filmer ditt forsøk @Blaser Siter
Håvard Christensen Skrevet 4. september 2016 Skrevet 4. september 2016 Ved første forsøk så tenkte jeg det samme, her er det videojuks. Så fant jeg fram til en forklaring som gjorde det litt lettere.. Man åpner opp den ene siden, tar et kraftig steg mot vinden og lukker igjen. Repeter et par ganger før du åpner den andre siden og gjør det samme. Jeg har fint klart å få den fylt opp med luft innendørs, mao helt vindstille. Siter
Knappetelt Skrevet 4. september 2016 Skrevet 4. september 2016 Vet du at luft er masse går det mye lettere😂 Siter
Omnilite Skrevet 4. september 2016 Skrevet 4. september 2016 Hva med å holde den opp og fyre opp primusen under som en varmluftsballong.. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.