Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Bra dun vintersovepose Mountain Equipment 1250 Glacier for 2999 kr nedsatt fra kr 5699 ,tilbudet gjeld kun denne helga Dette er eit reellt tilbud,dvs at førpris er den faktiske prisen dei vanlegvis tar.På sida til Sportsnett så står det at duna er 600fillpower, dette kan vel ikkje stemme? For duna er faktisk oppgitt til 675+cuin EU som tilsvarer ca 750 US dun.

http://sportsnett.no...d=987&cid=626��

Skrevet

Har en jeg også. Ser for meg at dersom for eks. to personer hadde hver sin gapahuk og setter dem opp "åpning - mot -åpning" ville de få et romslig og trivelig enduks hustelt. :)

EDIT: Handlet en til, jeg, for å teste ut min egen ide over. Ett sett stenger, to gapahuker satt sammen. Billig hustelt?

Skrevet

Har en jeg også. Ser for meg at dersom for eks. to personer hadde hver sin gapahuk og setter dem opp "åpning - mot -åpning" ville de få et romslig og trivelig enduks hustelt. :)

EDIT: Handlet en til, jeg, for å teste ut min egen ide over. Ett sett stenger, to gapahuker satt sammen. Billig hustelt?

Morsomt! Litt kinkig å komme inn og ut uten dør.. ;-)

Jeg har forresten en sånn selv. Vært masse brukt. Helt konge på orreleik og som basecamp på fisketuren..

Skrevet
Litt kinkig å komme inn og ut uten dør..

Neida! Det er bare å holde åpning på en av sidene der de møtes. Legger ut bilder når jeg har fått den nye og testet.

Skrevet
2519 for ringstind 2 tror jeg er en grei pris http://www.jaktogfri...d=0&prodid=6009

Dette er en god pris for et meget godt telt. Passer ypperlig som solo telt, eventuelt for to som kjenner hverandre veldig godt. Dette er mitt foretrukne solo telt vår-sommer-høst, også fremfor Ringstind Superlight 1-2 som jeg kjøpte i vår. Sistnevnte brukes kun når vekta skal helt ned på minimum.

Ellers så bruker jeg gjerne Hilleberg Soulo som solo telt vinterstid.

Løp og kjøp!

• Liker 1
Skrevet

Morsomt! Litt kinkig å komme inn og ut uten dør.. ;-)

Jeg har forresten en sånn selv. Vært masse brukt. Helt konge på orreleik og som basecamp på fisketuren..

Dør på hver side:

Skrevet

Det er jo mange av oss som er avhengige av å handle på nett, men en butikk som har en del OK friluftsutstyr er faktisk Felleskjøpet. De har vel filialer over det meste av landet så man sparer porto.

Jeg har selv det fyrfatet fra Espegård til 990,- og er kjempefornøyd med det. Tar lite plass når det ikke er i bruk - på hytta.

http://www.c-mer.no/web_publikasjon/Felleskjopet/FK_Jakt_og_Fritid_hosten_2012/#/6/

• Liker 1
Skrevet

fikk akuratt mail fra sporsnett

"Vi rydder plass for høstvarene og gir 25 % på ALLE ordinære

utsalgspriser i perioden 29/8-2/9"

sikker greit får dem som vil kjøpe noen varrer til nedsat pris :)

• 2 uker senere...
Skrevet

50% på alt fiskeutstyr på MX sport på Gran. Regner med det bare er ut dagen da det er Potetfestival nå. De har også Fjellreven Stuga Jacket til 699 om det er noen igjen. Salget startet på Torsdag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.