Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det helgetilbud hos sportsnett for oss som abbonerer på nyhetsbrev. Hadde uansett tenkt å kjøpe meg Hilleberg Kaitum 3GT og Klattermusen Einride jakke, så da ble det bestilt sammen med litt andre småting som bukse, shorts osv. Tilbudet er på 25% på alle ordinære varer. Ikke superbillig, men når det gjelder ting som sjelden er på tilbud ellers, så er det ok.

Annonse
Skrevet

Lagersalg på Columbia Sportswear, Mountain Hardwear og Sorel i Drammensveien 130 c på Skøyen, 5.-6.mai 12-20, 7. mai 12-18, 8. mai 10-16, 9. mai 11-15.

Godt utvalg av sekker, telt, soveposer, sko og klær. Opptil 70% på butikkpris.

(via Hvitserk på facebook)

Skrevet
Reflektor : snøhulemannen. Mandag kl 22.35

Jeg er usikker på om dette er filmen som gikk på kino nettopp. Andre som vet ?

Litt feil å svare OT med OT, men ja, meg bekjent så er det samme som filmen. Det er i allefall samme karen som har filmet samme gubben.

Skrevet
Lagersalg på Columbia Sportswear, Mountain Hardwear og Sorel i Drammensveien 130 c på Skøyen, 5.-6.mai 12-20, 7. mai 12-18, 8. mai 10-16, 9. mai 11-15.

Godt utvalg av sekker, telt, soveposer, sko og klær. Opptil 70% på butikkpris.

(via Hvitserk på facebook)

er det noe som har vært her og hvet hvor stort utvalg de har av MH?

Skrevet

Jeg var innom i dag, utvalget ser bra ut. Både av soveposer, telt og klær. Selv var jeg bare ute etter et par "friluftssandaler", og det hadde de selvfølgelig ikke i størrelse 44. Tittet også på treningsklær for sykling, også det var begrenset utvalg på størrelser.

Jeg tror sjansen for å finne noen ordentlig røvertilbud er stor hvis du er i medium-large segmentet, hvis du derimot er i large-xl segmentet så kan det se litt mørkt ut.

Skrevet

Oslo Sportslager har 20 % på alle veiledende priser. Tast inn koden hd3Kmif i feltet for rabattkode på hjemmesiden.

Skrevet

Primus Omnifuel kr. 1190 på Coop Obs Sport (Lade i Trondheim). Riktignok uten brenselflaske men selv med den er dette rimeligere enn på XXL.

Skrevet
Sportshuset Melhus flytter inn i nye lokaler og har mange gode tilbud, bla. 40% på ryggsekker fra Bergans. Jeg betalte kr. 1020 for en Bergans Helium 55L der i dag.

Takk for tipset :D

Ble en Helium på meg også i dag. Lenge ønsket meg en lettere sekk enn den jeg har hatt til nå.

Forøvrig ganske utplukket i den gamle butikken nå, og kaotiske tilstander pga mye folk (men 40%-tilbudet på sekker er i den nye butikken for de som er interessert).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.