Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Labb pluss og ekstrem hundemat, 2 for 1 på felleskjøpet.

Gregory baltoro 85, kr 2180 på Gmax (prisgarantigreie, pass på, kom opp kr 3550,- i kassa).

Skrevet

Det er nattåpent i Bø i dag/Kveld. Mange gode tilbud hos Brukaas sport

Fikk kjøpt meg Inov-8 x claw 275 til 499,-  Veiledende er 1795 :)

En fjellreven High cost bukse til 499,-. Veiledende er 1499 :)

Mye Norrøna/ Bergans til 30-40% rabatt.

Skrevet

25% rabatt på "alt" på fjellsport med rabattkoden SOL-25

Husker ikke hele listen av unntakene(instagramreklame som forsvant), men det var det vanlige; elektronikk, fiskeutstyr, allerede nedsatte varer osv.

• 3 uker senere...
Skrevet

Angler har tilbud i butikken frem til lørdag. 40% på stenger og sneller. Opp til 90% på enkelte varer. Kjøpte blant annet smartwool sokker for 25 kr år par.

• 4 uker senere...
Skrevet

Har holdt utkikk etter Crispi Beseggen 2.0 til min samboer. Kjøpte et par til henne i fjor, men de ble ørlite for små, men de er blitt brukt allikevel, men når de nå kom på salg på XXL igjen til 1499,-, samme salgspris som i fjor, så kjøpte jeg et par til henne.

Normalprisen er 2499, så 1499 må vel sies å være en OK pris

https://www.xxl.no/crispi-besseggen-2-0-dame-fjellsko-var-forpris-2499-fiolett/p/1163332_1_style

Kjøpte også et par i herremodell til meg selv - gikk opp en størrelse. https://www.xxl.no/crispi-besseggen-2-0-fjellstovel-var-forpris-2499-svart/p/1132391_1_style

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

outdoorexperten ---- 25% på en valgfri vare. Tilbudet varer bare ut dagen. (Sent ute, sorry, så ikke mailen før nå nettopp!)  www.outdoorexperten.no

Sitat

"Kode: SAVE25. Gjelder ikke elektronikk og gavekort. Rabatten trekkes fra original prisen og kan ikke kombineres med andre rabatter eller tilbud. Gyldig til 24. september 2019."

Skrevet

Det er lett å gå seg vill på dette forumet når man ikke er kjent. Jeg postet dette innlegget i feil tråd. Tar det her det hører hjemme.

Abonnerer du på ‘Nyhetsbrev’ fra XXL/(xxl.no) kan du gjøre et godt røverkjøp:

Helsport Rago Down sovepose, lengde 185cm, har en salgspris til kr 1859,-  Idag og frem til i morgen, den 24/9 er det 25% avslag oppå det igjen. Da blir prisen kr 1394,-

Pris hos konkurrentene, for samme sovepose, er rundt 3000 kr

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Kanskje ikke helt røverkjøp, men Rago Pro Down X-Trem, vinterpose til 3999 På XXL for abonnenter i helgen fikk det til å rykke bittelitt i visakortet...

helt til jeg kom på at jeg har et par andre vinterposer, og antakeligvis hadde blitt forvist fra soverommet i uoverskuelig fremtid... Hvis jeg hadde fortalt hva den kostet, mener jeg :-)

AC7AC88B-E783-461C-9084-EED5B451EBFC.jpeg

Endret av Erlend Gudvangen Bjørkeng
  • Liker 1
  • Hehe 1
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.