+Blaser Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Hei, Det ser ut som om min kalender er åpen for en fellestur den 17-18/6, alternativt den 25-26/6! Kunne tenkt meg å gå litt på Skrim eller Blefjell sammen med flere fra forum medlemmene nevnte helg, så jeg lodder interessen for at vi møtes på togstasjonen og tar bilen derifra til enten Skrim eller Blefjell. Noen som kunne tenkt seg å delta ? Planen er selvfølgelig at vi overnatter(helst)ved et fiskevann med telt og koser oss der!! ( Dersom vi går for Skrim/Evjuseterfjellet har jeg bomnøkkel....) FORBEHOLD OM VÆR ( = IKKE REGN) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whistler Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Hørtes veldig fristende ut! Jeg følger tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Blaser Skrevet 12. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2016 Hei, Jeg har ikke løftet denne tråden aktivt etter at den ble startet. Det er med selvfølgelig en grunn til det da. Har dessverre fått føling med en belastningsskade, og nå har jeg besluttet å innvilge meg 2/3 uker med fri fra fysisk aktivitet/trening. (3-5 "toppturer"/uke over en lang periode gir tydeligvis kroppen nok...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.