Gå til innhold
  • Bli medlem

Fellestur i Kongsbegfjella ?


Blaser

Anbefalte innlegg

Hei,

Det ser ut som om min kalender er åpen for en fellestur den 17-18/6, alternativt den 25-26/6!

Kunne tenkt meg å gå litt på Skrim eller Blefjell sammen med flere fra forum medlemmene nevnte helg, så jeg lodder interessen for at vi møtes på togstasjonen og tar bilen derifra til enten Skrim eller Blefjell.

Noen som kunne tenkt seg å delta ?

Planen er selvfølgelig at vi overnatter(helst)ved et fiskevann med telt og koser oss der!!

( Dersom vi går for Skrim/Evjuseterfjellet har jeg bomnøkkel....)

FORBEHOLD OM VÆR ( = IKKE REGN)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har ikke løftet denne tråden aktivt etter at den ble startet. Det er med selvfølgelig en grunn til det da.  Har dessverre fått føling med en belastningsskade, og nå har jeg besluttet å innvilge meg 2/3 uker med fri fra fysisk aktivitet/trening.  (3-5 "toppturer"/uke over en lang periode gir tydeligvis kroppen nok...)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.