+rhammervik Skrevet 1. juni 2016 Skrevet 1. juni 2016 Er det noen som har erfaring med firmaet http://expeditions365.com/ på Haugastøl? Har lenge hatt lyst på å kite Grønland på langs, men innser at jeg ikke har tid eller kapasitet til å ordne alt selv, derfor leter jeg etter noen som arrangerer turer. Andre forslag? Siter
jorhenri Skrevet 2. juli 2016 Skrevet 2. juli 2016 Hei, Har selv ingen egne erfaringer med expeditions365, men jeg vet at de samarbeider tett med kitekurs.no som drives av Camilla Ringvold. Camilla møtte jeg på Grønland i vår, og da skulle hun kite turen du beskriver. Jeg vet at hun også har gjort det tidligere, så tipper kitekurs.no, eller expeditions365 helt sikkert kan bistå evt peke deg i retning av noen som arrangerer tur. Skulle du finne noen som fikser pakketur for kite, så del det gjerne, da jeg etter skitur vest-øst, mer enn gjerne kunne tenke meg kitetur sør-nord Mvh Jørgen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.