Halkatla Skrevet 30. mai 2016 Skrevet 30. mai 2016 Det er vel flere her inne regner jeg med, som er fra Norges flateste fylke, og jeg lurer på hvor dere drar når dere vil "på fjellet"? Har dere noen dagsturtips? Siter
7homas Skrevet 30. mai 2016 Skrevet 30. mai 2016 Litt flaut etter snart 3 år i Moss, men det blir mest i veldig-nærområde. Litt rundt Vansjø, men aller mest ute på Jeløya foreløpig. Siter
Hermansen Skrevet 16. juli 2016 Skrevet 16. juli 2016 Mossing jeg også, går mye i vestre deler av Våler. Spesielt om jeg vil sove ute en natt uten å gå meg ihjel. Ellers er det mye fine turmuligheter i indre Østfold. Rakkestadfjella, Aremark og trombone feks. Eller hva med haldenområdet innover mot svenskegrensa? Mye fin natur her i dette fylket også Siter
Imp Skrevet 16. juli 2016 Skrevet 16. juli 2016 Trømborgfjella er et digert område hvor du treffer lite folk. Mange av vannene har ørret i seg, og ulven trasker innom av og til. Et fredelig og vakkert område. Adkomstmuligheter fra Ørje via Mysen, til Rakkestad og Marker. 1 Siter
FotOlePW Skrevet 17. juli 2016 Skrevet 17. juli 2016 Trømborgfjella er bra. i Rakkestad heter det Degernesfjella og i Ørje kaller vi det Vestfjella. Veldig mange fine tur muligheter med fine fiskevann ja. Et besøksmål der kan være Linnekleppen. Nord europas eneste bemannede branntårn. Bra med stigning også for å være på flatlande. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.