Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel flere her inne regner jeg med, som er fra Norges flateste fylke, og jeg lurer på hvor dere drar når dere vil "på fjellet"? Har dere noen dagsturtips? :) 

Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Mossing jeg også, går mye i vestre deler av Våler. Spesielt om jeg vil sove ute en natt uten å gå meg ihjel. Ellers er det mye fine turmuligheter i indre Østfold. Rakkestadfjella, Aremark og trombone feks. Eller hva med haldenområdet innover mot svenskegrensa? Mye fin natur her i dette fylket også

Skrevet

Trømborgfjella er et digert område hvor du treffer lite folk. Mange av vannene har ørret i seg, og ulven trasker innom av og til. Et fredelig og vakkert område.

Adkomstmuligheter fra Ørje via Mysen, til Rakkestad og Marker. 

• Liker 1
Skrevet

Trømborgfjella er bra. i Rakkestad heter det Degernesfjella og i Ørje kaller vi det Vestfjella. Veldig mange fine tur muligheter med fine fiskevann ja. Et besøksmål der kan være Linnekleppen. Nord europas eneste bemannede branntårn. Bra med stigning også for å være på flatlande.

• Liker 2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.