tiestot Skrevet 28. mai 2016 Skrevet 28. mai 2016 Hei jeg har kjøpt den nye Inno bombarda det er en kjempe dupp og fiske med problemet mitt med den er at når jeg skal feste fluorcarbon fortommen i duppen så tåler den nesten ingenting, på ene siden der jeg skal feste firelinen er det en svivel men på andre siden er det bare et hull i plastpinnen og det virker som den blir veldig kvass, skal ingenting for og slite den, jeg bytta ut den fluorcarbon jeg kjøpte i fjor med en litt sterkere Soldarini 0.221 6.8 kilo, da tålte den mere ivertfall på flua, Men der jeg fester fortommen blir det veldig svakt skal ingenting for og slite knuten noen som har en løsning på dette probemet? og er det flere som bruker denne duppen? Siter
Tryllekalkun Skrevet 28. mai 2016 Skrevet 28. mai 2016 Abu har løst dette med en liten gummikule som tres på snøret mellom dupp og krok/knute til fortom. Funker fint. Fås sikkert kjøpt løst? Siter
tiestot Skrevet 28. mai 2016 Forfatter Skrevet 28. mai 2016 Joda har abu sine også men likte inno duppen eneste problemet er måten og feste forfangen skulle vært en svivel heller Siter
k1t Skrevet 28. mai 2016 Skrevet 28. mai 2016 (endret) Kjenner ikke til akkurat denne, men er ikke mulig å sette på svivel/splittring først for så å knyte fortommen i den? Endret 28. mai 2016 av k1t Siter
Dybben Skrevet 5. juni 2016 Skrevet 5. juni 2016 Kjølholt med Rosa Reke bloggen har testet denne. Kanksje han kan dele sine erfaringer? Siter
Inno Skrevet 7. juni 2016 Skrevet 7. juni 2016 Hej . For at få en stærk Fortomme binder du en Rapala knot hvor der er en lille loop / løkke i INNO øjet , så har du stor knude styrke og dit problem er løst. Knæk & Bræk . Martin . www.Bombardshop.com Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.