Gå til innhold
  • Bli medlem

Tur i regnvær.

REJOHN

Anbefalte innlegg

Annonse

Mange fine rapporter fra deg i kjente områder. Må tilstå at jeg synes turen rundt Lifjell ikke er en favoritt for meg. Ingen god grunn men bare blitt til at den er langt nede på lista..

Men sprekt å gå på søndag uansett. Jeg åpnet verandadøren - og så lukket jeg den og fant frem en god bok.. Pleier ikke egentlig å la været stoppe meg fra tur men søndagen ble innedag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, dede skrev:

Mange fine rapporter fra deg i kjente områder. Må tilstå at jeg synes turen rundt Lifjell ikke er en favoritt for meg. Ingen god grunn men bare blitt til at den er langt nede på lista..

Men sprekt å gå på søndag uansett. Jeg åpnet verandadøren - og så lukket jeg den og fant frem en god bok.. Pleier ikke egentlig å la været stoppe meg fra tur men søndagen ble innedag..

Jeg må tilstå at denne gangen gikk jeg for det enkle og ukompliserte, men jeg burde ha valgt det åpne landskap...

Det er egentlig ikke så galt, når jeg først er kommet i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, awesomevicc skrev:

Rundtur ved Lifjel var alltid en favoritt med når jeg hadde hund! Helst tidlig på morgenen i helgene før folk og fe var våkne :) 

Rudturen er fin den. gir passe trening.

Men jeg kan ikke huske å ha truffet den hinden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, REJOHN skrev:

Rudturen er fin den. gir passe trening.

Men jeg kan ikke huske å ha truffet den hinden...

Fordi jeg har gått når folk sover. Ikke alle som satt pris på å bli løpt mot og forbi av en kalv i 100km/t...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alt vær har sin sjarm". En rundtur rundt Lifjell kan være en fin tur i finværet, men jeg er enig i at det ikke er like trivelig i sånn vær som det var på søndag. Jeg kom meg ikke lenger enn en runde rundt store Stokkavann, men jeg var også ganske våt fra skalljakken og ned. 

Var innom og kjøpte kaffe på roklubben. De skal forresten arrangere norgescup i roing førstkommende lørdag og søndag på Stokkavannet. Det kan bli spennende. Det er ikke så ofte at det skjer noe her. Det nærmeste vi kommer konkurranser i dette området er vel noen rekrutter fra Madlaleiren, KNM Harald Hårfagre, med nummer på på brystet som puster og peser seg rundt vannet.

Endret av REs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, REs skrev:

"Alt vær har sin sjarm". En rundtur rundt Lifjell kan være en fin tur i finværet, men jeg er enig i at det ikke er like trivelig i sånn vær som det var på søndag. Jeg kom meg ikke lenger enn en runde rundt store Stokkavann, men jeg var også ganske våt fra skalljakken og ned. 

Nei det var ikke trivelig med regn hele turen på søndag. Selv om jeg jo glemte forholdene etter hvert.  I slikt vær er det bedre å gå i heia. Selv med vind og regn blir det liksom ikke så "guffent".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.