Torgeir Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/1.421642 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg reagerte da jeg så den reklamen for noen dager siden. Patetisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hurtigruta trengte vel noen "ordentlige" fjell i reklamen sin, og ikke bare "fjæresteiner? Tror du ikke det Tom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hurtigruta trengte vel noen "ordentlige" fjell i reklamen sin, og ikke bare "fjæresteiner? Tror du ikke det Tom? Det tror jeg og . Da ble dette jo bevist en for alle gang, haha. Noe så tåpelig som denne reklamen har jeg knapt sett maken til. Jeg bare lurer om ikke Hurtigruta får annonsene til godkjenning før de går i trykk, så det er minst like patetisk å skylde på reklamebyrået. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ozzi, fjæresteinene deres er jo fine å se på, så de kunne nok med fordel ha brukt dem i reklamen. Strengt tatt er vel denne reklamen ulovlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bernt Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hurtigruta trengte vel noen "ordentlige" fjell i reklamen sin, og ikke bare "fjæresteiner? Tror du ikke det Tom? Spesielt siden Hurtigruta går forbi så mange vanvittig flotte fjell at jeg ikke kan fatte og bergripe at det skal være nødvendig med en fotomontasje. Med mindre man skal spare pengene det koster å sende en fotograf på tur til Nord-Norge...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Det er vel heller folk med mangelfulle geografikunnskaper som har tatt avgjørelser her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EinarW Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Spesielt siden Hurtigruta går forbi så mange vanvittig flotte fjell at jeg ikke kan fatte og bergripe at det skal være nødvendig med en fotomontasje. Med mindre man skal spare pengene det koster å sende en fotograf på tur til Nord-Norge...... Hjelper ikke med mange flotte fjell når en ikke får frem fjellfølelsen vet du. Det er vel det Hurtigruten har prøvd på da, har lest en viss tråd her på forumet og gikk fem på ew Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 De burde vel heller satse på fjordfølelsen, den man finner på Sunnmøre hvor fjellfølelsen er totalt fraværende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.