Gå til innhold
  • Bli medlem

Hurtigruta på Prestesteinsvatnet, 1356 moh :)


Torgeir

Anbefalte innlegg

Annonse
Hurtigruta trengte vel noen "ordentlige" fjell i reklamen sin, og ikke bare "fjæresteiner? Tror du ikke det Tom? :P

Det tror jeg og :D. Da ble dette jo bevist en for alle gang, haha. Noe så tåpelig som denne reklamen har jeg knapt sett maken til. Jeg bare lurer om ikke Hurtigruta får annonsene til godkjenning før de går i trykk, så det er minst like patetisk å skylde på reklamebyrået.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurtigruta trengte vel noen "ordentlige" fjell i reklamen sin, og ikke bare "fjæresteiner? Tror du ikke det Tom? :P

Spesielt siden Hurtigruta går forbi så mange vanvittig flotte fjell at jeg ikke kan fatte og bergripe at det skal være nødvendig med en fotomontasje. Med mindre man skal spare pengene det koster å sende en fotograf på tur til Nord-Norge......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt siden Hurtigruta går forbi så mange vanvittig flotte fjell at jeg ikke kan fatte og bergripe at det skal være nødvendig med en fotomontasje. Med mindre man skal spare pengene det koster å sende en fotograf på tur til Nord-Norge......

Hjelper ikke med mange flotte fjell når en ikke får frem fjellfølelsen vet du.

Det er vel det Hurtigruten har prøvd på da, har lest en viss tråd her på forumet og gikk fem på :D8)

ew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.