evenl Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Vi tok med oss brett-, telemark- og randoneèutstyr inn i Molladalen for noen dager med håp om å komme oss opp på noen av toppene; Jønshornet, Randers- og Mohns topp.Bilder, kart og tekst her Turhilsen Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Flotte bilder, hvordan var snøføret i fjellsida så langt nord? Jønshornrenna er spektakulær, hakket for hvass i øvre del for min smak (inntil videre..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håvard Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ja Even, ekstra mattelt er luksus.... men du verden hvor digg det er Strengt tatt holder det jo med ytterteltet òg. Med din turfrekvens for tiden, forstår jeg godt ønsket om litt luksus iblant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evenl Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Flotte bilder, hvordan var snøføret i fjellsida så langt nord? Jønshornrenna er spektakulær, hakket for hvass i øvre del for min smak (inntil videre..) Føret var bra det. Ikke akkurat pudder i øvre del, men fullt brukbart. Lenger ned i renna ble føret riktig så bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.