Grensedager Skrevet 18. mai 2016 Skrevet 18. mai 2016 Heisann! Jeg har tenkt å gå Birkebeinerruta i løp av begynnelsen av neste uke, men har skjønt at det kan være litt snø i område. Er det noen som vet om det er mulig å gå på føttene fra Rena til Lillehammer uten å vasse i masse snø nå? Også lurte jeg på om noen har erfaring med Sylan og snøforholdene der? Jeg og ei venninne skal gå dit om ca en måned, men er litt bekymra om det er for mye snø. Setter pris på alle svar Siter
+PTG Skrevet 19. mai 2016 Skrevet 19. mai 2016 http://www.senorge.no/ Fortsatt skiføre i de høyeste områdene. Så en god del væte derfra, før det blir barmark/tørt. Men det er jo bra smelt om dagen. 1 Siter
Grensedager Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Skrevet 21. mai 2016 Takk for svar @PTG, det blir nok å gå ei annen ruta ja, kjedelig å vasse i for mye snø/vann. Siter
Lar5 Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 (endret) Har vært på sightseeing på Sjusjøen i dag. Der er det hvitt som dominerer terrenget rundt kuåsen og mot øvre åstbru. Birkebeiner -veien- er fremdeles stengt den strekningen. Kjørte så ned til bergundhaugen og opp ljøsheim og til kvarstadsætra. En del snø i granskogen selv om det ser bart og fint der det er åpent. Øyungsfjellet og raufjellet er og veldig hvite enda.. Endret 21. mai 2016 av Lar5 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.