Gå til innhold
  • Bli medlem

Bymarka (Trondheim)

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jepp, nå er jeg tilbake fra Storheia takket være din beskrivelse, Kim!

Det ble en drøy sykkelbakke opp fra Lerkendal stadion, gitt! Ellers var det en ålreit tur, med en form for snaufjell på toppen. Fin oppladning til Jotunheimen neste helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Annonse

Eg kom nett over denne sida, og såg inn på Bymarka i Trondheim. Det er lenge sidan, men eg drog kjensel på namnet Storheia. I 1989 budde eg, som kjem frå Hordaland, midt ute blant kornåkrane nord i Melhus. Ein dag tok eg skiene med på bussen til byen. Eg traska bortover til Ila og gjekk opp bakkane. Det bar innover i Bymarka og første turmål var Geitfjellet, med fint utsyn innover Trondheimsfjorden, Fosen, og austover mot toppane Fongen og Skarvan, m.m. Det bar vidare forbi Gråkallen og skistua til Bosbergheia. Det bar så austover og oppå Storheia, høgste punktet i Bymarka, om eg ikkje hugsar feil. Frå desse åsane var det fint utsyn fjorden mot Agdenes-traktene. Turen attende gjekk om Rønningen (svært vanleg stadsnamn i Trøndelag). I halvmørkna bar det inn på det påbyrja skianlegget bak Saupstad, der arenaen for ski-VM var i 1997, åtte år etter denne skituren. Det var den gongen sett opp store info-skilt for skianlegget og VM-97. I mørkna var det berre eit par timar med trasking etter vegane om Heimdal og Klæbuveien på tur heim. Bymarka har eit triveleg turterreng, som eg frå Vestlandet trivdest i. Denne runden byr på lange strekk utanfor dei folkerike løypene, om det er viktig, men ved Gråkallen og skistua er det vanlegvis ein del folk.

God tur i Bymarka i Trondheim (Trondhjæm)!

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.