asse22 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Hei Det finnes en rekke digitale karttjenester på nettet. Jeg har brukt UT.no mye, blant annet fordi jeg synes det er veldig hensiktsmessig å kunne velge papirkart som visningsalternativ. Er det noen som har noen andre digitale karttjenester å anbefale, og som eventuelt er bedre enn UT? Mvh Asse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Du kan jo evt. ta en titt på disse trådene: samt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg bruker selv http://www.lommekjent.no/ - det har støtte for ruter slik at man bare klikker startpunkt og sluttpunkt så kan man laste ned til gps etterpå, eller man kan tegne ruter på frihånd. Utvikling av tjenesten har stått stille en stund nå - så det spørs hvilken fremtid lommekjent ha, men jeg syns den er super. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor-Erik-L-77 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Hvis Norgeskart.no hadde fått rutefunksjoneliteten til lommekjent så hadde jeg ikke trengt andre karttjenester 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asse22 Skrevet 18. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) 7 timer siden, Tor-Erik-L-77 skrev: Hvis Norgeskart.no hadde fått rutefunksjoneliteten til lommekjent så hadde jeg ikke trengt andre karttjenester Jeg er enig med deg i dette. Man får rutenett på utskriften slik jeg skjønner det, men man mangler jo alle UTM-koordinator. Endret 18. mai 2016 av asse22 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asse22 Skrevet 18. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2016 8 timer siden, Kjell Iver skrev: Jeg bruker selv http://www.lommekjent.no/ - det har støtte for ruter slik at man bare klikker startpunkt og sluttpunkt så kan man laste ned til gps etterpå, eller man kan tegne ruter på frihånd. Utvikling av tjenesten har stått stille en stund nå - så det spørs hvilken fremtid lommekjent ha, men jeg syns den er super. Smart. Skal sjekke ut denne. Tusen takk-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor-Erik-L-77 Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Forøvrig så fungerer det veldig fint og importere vanlige GPX filer i norgeskart.no - Bruker dette for å lage en visuel oversikt over turen jeg har vært på samt generere en høydeprofil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.