Jan A L Skrevet 16. mai 2016 Skrevet 16. mai 2016 Hei Hvordan vasker folket her padleklærene?Har våtdrakt og en Palm Bora padlejakke Mvh Jan A Siter
Miamaria Skrevet 16. mai 2016 Skrevet 16. mai 2016 Våtdrakt i neopren pleier jeg å skylle med vannslangen, noen ganger legger jeg det også i vann i en balje en stund, og fra tid til annen kjører jeg den på et forsiktig skylleprogram i vaskemaskinen. Padleklær som tørrdrakt, padlejakke/-bukse i goretex eller lignende bruker jeg ikke vaskemaskin på i det hele tatt, emn de to andre. En sjelden gang bruker jeg også vaskemiddel. 2 Siter
Barskekarsten Skrevet 18. mai 2016 Skrevet 18. mai 2016 Våtdrakt tar jeg i en stor balje med en dråpe zalo i. Tørrdrakt/Goretex går på finvask 30 grader i vaskemaskinen med vanlig vaskemiddel. Første treff på Google er jo produsentens vaskeanvisning for tørrtoppen din: http://palmequipmenteurope.com/content/care-for-your-gear#waterproofjackets 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.