Birte Steen Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 Hei, jeg sliter med å finne tips til gode jaktstøvler for damer. Ettersom utvalget er så lite, syns jeg det er vanskelig å bare satse på det første jeg finner. Noen som har noen tips om sko de syns er bra? Siter
Heriks Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 Jeg har ikke noe problem med å anbefale Alfa sine sko, jeg har en litt annen modell som man ikke får tak i lenger. Har hatt dem i årevis, men må nok pensjonere dem nå snart så jeg vurderer blant annet disse: http://www.magasinet.no/fottoey/jakt-og-fjellstoevler/alfa-bever-dynamic-w-jaktstoevel-damemodell Siter
Birte Steen Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Skrevet 13. mai 2016 Har faktisk sett på denne varianten. Hvordan er de i størrelsen? Holder det med én str større enn det man vanligvis bruker? Siter
Heriks Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 Nå vet ikke jeg om akkurat denne varianten er annerledes i størrelse enn andre alfa sko jeg har brukt. De sier vel at damestøvlene skal ha en litt smalere passform. Jeg har bare kjøpt den vanlige størrelsen min, og fint klart å gå med ullsokker i dem (vel og merke når de er ferdig inngått :P) Siter
martin.m Skrevet 15. mai 2016 Skrevet 15. mai 2016 Hei. Tenkte jeg skulle tipse deg om Varg sine modeller Rastegaisa og Isogaisa. De kan være verdt å sjekke ut. Jeg har hatt Isogaisa i mange år, valgte det i sin tid da jeg ville spesifikt ha et støvelpar med høyt skaft i tillegg til andre fjellsko. Bare spør om ytterlig informasjon om det er mer du lurer på Siter
eirikw Skrevet 17. mai 2016 Skrevet 17. mai 2016 Har du sett på Crispi Tiur. Jeg skal ikke uttale meg om bredden i såla, men de er lette og vanntette til oppunder kneet. EirikW Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.