Pajko Skrevet 4. mai 2016 Skrevet 4. mai 2016 Hej Så er det tid for kajakkture igjen. Første tur blir to overnatninger. Men jeg trænger litt ny inspiration til maten. Hvad er din absolutte yndlings turmat? Tager gjerne imot input til alle måltider /Ida Siter
Hardy Skrevet 4. mai 2016 Skrevet 4. mai 2016 Sjølfiska ørret! Tilbehør: hvitløk, rødløk, vanlig løk, rømme, pesto, lofoten fiskesaus, sandefjordsmør, Maille au Miel sennep. På kanp/kajakktur er det ideelt å ha med Aburøken 2 Siter
Mizzy Skrevet 21. juni 2016 Skrevet 21. juni 2016 Hei, denne tråden tenkte jeg opprette da jeg fant din:) Ønsker gjerne oppskrifter på den beste turmaten til folk Viltgryte: - Elgbiff (stekes med smør i panne) - Tyttebær (dersom det ikke er sesong) - Sopp (ulike typer sopp etter smak) - Seterrømme /rørosrømme - Naturris - Laubærblad, Einebær, rosmarin, timian, salt & pepper (etter smak) - 2 fedd hvitløk - Sjalottløk - Kraft fra stekingen - Gulrøtter og rosenkål - Noen skriver brunost - Rødvin (hvis man har) Denne har vi laget en gang på tur, mens andre gangen laget vi den før vi dro hjemmefra, så da var det bare å varme den på primus. Himmelsk Siter
Mizzy Skrevet 21. juni 2016 Skrevet 21. juni 2016 Den 4.5.2016 at 18.22, Hardy skrev: Sjølfiska ørret! Tilbehør: hvitløk, rødløk, vanlig løk, rømme, pesto, lofoten fiskesaus, sandefjordsmør, Maille au Miel sennep. På kanp/kajakktur er det ideelt å ha med Aburøken Aburøken er genial, visste ikke at det fantes. Står nå på min ønskeliste:) Har også sett mange som bruker naturen og bygger en røykeovn i bakken. Siter
Gjest Björn Skrevet 21. juni 2016 Skrevet 21. juni 2016 Spara 400 kr och köp den utan Abu märket här istället! http://www.biltema.no/no/Fritid/Hage/Grill/Griller/Roykboks-2000036064/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.