Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg trenger stivere skisko. Crispi svartisen bc . Er dette de stiveste/best ankelstøtte å få eller er det mer å velge i. Håper noen kan hjelpe med litt info.

Annonse
Skrevet

Svartisen er komfortable sko.

De er stive, og også i ankelen med spennene strammet. Men stivhet i ankelen er ikke nok alene, sålen må også være stiv for at forfoten ikke skal vri seg.

Jeg har Svartisen og er godt fornøyd med de, samme gjelder Stetind. Svartisen er desidert mest komfortabel av de to. Jeg bruker ikke plastspennene under vanlig gange. Du kan fint gå for samme størrelse som du har i vanlige sko. 

Men om de destidert stiveste som er å oppdrive tror jeg ikke, men de er definitivt i den "stive klassen".

Men det er himmelvid forskjell i stivhet mellom f.eks Alfa Skarvet og Svartisen. Med Skarvet har du ikke kontroll på skiene i det hele tatt, da må du bare henge med der skiene vil. Med Svartisen vil det være du som kontrollerer skiene.

Men det er ikke stive sko alene som betyr noe: Skiene, føret, ferdigheter og "guts" er også avgjørende for resultatet. 

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.