Gå til innhold
  • Bli medlem

Klima på fjellet??


neflonde

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skriver en oppgave i biologi om fjellet i Norge, og holder på med den siste og største delen; klima, drivhuseffekten og surnedbør og hvordan disse tingene påvirker fjellet, og artsmangfoldet der.

Jeg lånte boken "Livet i fjellet" på biblioteket, men de sidene om klima var revet ut av boka, og siden det er påskeferie, så får jeg ikke tak i ny bok før på tirsdag, og det er da jeg må være ferdig med oppgaven.

Så jeg tenkte jeg kunne spørre dere her inne, om det var noen som har noe jeg kunne brukt? En bok du kunne scannet inn relevante sider av, og sendt til meg på e-post? Jeg finner ikke noe om dette på nettet, og har brukt 2 dager på å samle stoff, men finner ikke noe om klima i norske fjell som er vesentlig for oppgaven.

Håper noen kan hjelpe meg!!!

Mvh Ida Emilie

e-post: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har du jammen dårlig tid... :roll:

Jeg leser akkurat nå en bok skrevet av Arne Næss, om området rundt Hallingskarvet og hytten Tvergastein. Det gode lange livs far : Hallingskarvet sett fra Tvergastein ISBN: 8251779774

Anbefales i den forbindelse, men jeg synes ikke jeg kan bruke "xerox engineering" på denne...

Sjekk heller http://www.fylkesmannen.no/

Her finner du masse Miljørapporter på de enkelte fylker. Ctrl+C og Ctrl+v :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.... men takk uansett. Grunnen til at jeg har dårlig tid er fordi jeg var syk hele første uken vi jobbet med prosjektet, men vi har jobbet med det i 2 uker tilsammen nå. Bare jeg som ikke var forberedt på at boka var ødelagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.