Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, jaja... Jeg får høre hva Bergans svarer da, @a_aa ...

12 timer siden, 7homas skrev:

Må nok si meg enig i @a_aas konklusjon over. Tviler på at det der kan lappes. Men Bergans har som sagt fantastisk bra kundeservice (er min erfaring iaf)

• 2 uker senere...
Annonse
Skrevet

Da har jeg fått svar fra Bergans, som også har fått sett bildene jeg la ved her.

"Hei

Det kan være svette, talg og eller hårprodukter som kan være årsak til at membranen går i stykker.
Etter noen år så anbefaler vi at produktet spray impregneres, da vil vi anbefale Holmenkol Hightec Proof.
Du kan sende den inn til oss og vi kan prøve å legge på mere teipe i området.
Om dette koster noe vurderes når varen kommer inn."

Jeg er litt usikker om det egentlig er vits da. "Mere teip" tolker jeg som at de bare skal legge på masse teip, men det er jo ganske stort område i halsen der det er "hullete" .

Skrevet

Det er nok få produsenter som åpent inrømmer direkte feil på produkter, typisk må det inn til en vurdering så gjør dem eventuelt utbedringer gratis eller mot et vederlag uten noen direkte forklaring på hva eller hvorfor. Dette er en av grunnene til at jeg ikke er så veldig glad i dyr skallbekledning med fancy membraner, det koster veldig mye - fungerer sånn delvis og blir fort helt ubrukelig etter noen år. Skalljakker har jeg sluttet med, bruker heller en tynn regn/vind jakke e.l lignende om det er bygevær eller mye vind, buksene foretrekker jeg heller at er litt tynne og lette slik at om de blir våte så tørker dem veldig raskt på kroppen igjen. I kontinuerlig regn over flere timer er det uansett ikke noe som holder fuktigheten unna, du blir våt uansett. Blir du først våt så er det greit om klærne heller tørker raskt eller man søker ly under de værste regnfallene. Det er kjipt å betale mye for lite :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.