gapahuken Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 Hei Har ei lita tulle på vel to måneder som vi gjerne skulle hatt med på telttur i sommer. Noen som har forslag til sovepose og liggeunderlag? Er på jakt etter noe som passer i høyfjellet på sommeren. Finnes det poser med løsninger som hindrer at barnet glir nedi posen på natta? Håper noen har lure tips Siter
ViktorS Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 Jeg kjøpte en billig sak på gmax , "Vill" heter merket tror jeg. Jeg knøyt bare en tau rundt nederste del slik at han ikke skulle skli nedi nå er denne byttet ut i en helsport alta junior flex. Siter
+Espen Ørud Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 En juniorpose skal i utgangspunktet fungerer greit. Til mine små har jeg brukt Viktor sitt triks med å knyte rundt posen for å avgrense lengden på den med stroppen til et underlag eller lignende. Jeg har hatt et lite, men veldig fluffy saueskinn som har vært brukt i pulk som også egner seg som ekstra underlag på sommeren. Ellers så kjenner de fleste barna sine best og vil derfor best ha en føling med hvor varmt ting er osv. Viktig å følge mye med ved å kjenne på temp i nakken osv for å få en indikasjon på barnets temperatur. Som med oss voksne så er det ganske individuelt hvor varme man er når man sover... Jeg har noen kompiser som ikke får sove uten at halve nederste del av soveposeglidelåsen er åpen, mens andre igjen helst skulle hatt to poser utenpå hverandre.... Siter
whistler Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 Spedbarn er det vel liten vits å begynne å kikke etter egen sovepose til. Dere har sikkert en god vognpose i ull som kan gjøre nytten? Et sauseskinn og et ullteppe i tillegg til et vanlig skumunderlag bør funke greit som underlag. 8 Siter
gapahuken Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Skrevet 6. mai 2016 Takk før tips. Har fått forslag om Helsport Helsport mini. Den såg lovende ut Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.