Svein Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Den siste kveldssola lyste opp fjelltoppene i Sykkylven i går kveld, i bilen hadde jeg kamera med bare 105mm objektiv. 15km lenger sør ser jeg at Råna lyser opp som skaperen sjøl, jeg hiver bilen nesten i grøfta, tar fram kameraet og legger an... Jeg syns bildet ble tålelig bra, selv om det måtte litt hard oppskarping til. Det skal bli en fornøyelse å åle seg opp langs denne damens elegante nordøstegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andersno Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Nydelig bilde Det er sånne bilder jeg alltid drømmer om å ta. Men i dag ble det aketur i marka med barnebarn - trivelig det også, selv om fotomotiver av almenn interesse blir mangelvare. Fortsatt god påske! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gi Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det skal bli en fornøyelse å åle seg opp langs denne damens elegante nordøstegg Ja, vi får se.... Har vært mye fine lysstemninger i det siste. Artig når en greier å fange dem på brikka... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Ja, vi får se.... Slike kurver lokker på en... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okv Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Vær forsiktig når du åler deg opp nordøsteggen der, den er neppe spesielt solid bygd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.