HelldogSköll Skrevet 28. april 2016 Skrevet 28. april 2016 Ønsker ei alaskan huskytispe, maks 6 år gammel, ingen nedre alder Mer info kan fås på pm. Aktivt par. Har to fra før Siter
Øyvind Joppe Gutierrez Lindheim Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 Ta kontakt med Ralph Johanessen han har den beste kennelen i Norge når det kommer til alaska husky Siter
HelldogSköll Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Skrevet 13. mai 2016 Vi var veldig heldige og endte opp med ei søt, lita turbotispe på 2 år fra en hundekjører på Dokka, Mats Johannesen Solgt pga familieforøkelse og mindre tid til bikkjene. 1 Siter
Nissemor Skrevet 15. mai 2016 Skrevet 15. mai 2016 HelldogSköll skrev (På 13.5.2016 den 21.06): Vi var veldig heldige og endte opp med ei søt, lita turbotispe på 2 år fra en hundekjører på Dokka, Mats Johannesen Solgt pga familieforøkelse og mindre tid til bikkjene. Ekspander Bilde?? Siter
HelldogSköll Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Skrevet 27. juli 2016 Nissemor skrev (På 15.5.2016 den 15.54): Bilde?? Ekspander Usj, jeg fikk jo ikke noe varsel om at du spurte om dette, da! Jeg elsker jo å legge ut om bikkjene Det er hun fremste som er ny (og gubben sin), 2 år gammel og kjempesøt og hyggelig, en fantastisk sterk og flott trekkhund! De to andre er mine (valpen er jo forsåvidt ny, den og Og ekstremt aktiv, blir nok treningsvogn etterhvert kun fordi den bikkja her ikke kan tilfredsstilles med kun gåturer! Hun grå helt til høyre er bestemora til valpis, 6 år gammel og tar livet helt med ro hele tida. Jeg brukte henne en del som lederhund da jeg drev med hundekjøring, hun går fortsatt veldig bra, men har en ryggskade som gjør henne raskt sliten). 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.