Rullestaden Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 har bestilt en Norrøna Anojakke modell 118 på internett, og er litt i tvil på hvilken størelse jeg får. på lappen sto det S, men er i tvil om dette er for engelsk "small" eller norsk "stor". noen her som kanskje har peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn J Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Alle Norrøna-plagg (og forsåvidt alle andre produsenter) jeg har sett bruker engelsk. Small, Medium, Large, XtraLarge osv. Og Norrøna, Arceteryx, Bergans og Fjällräven er blant de få produsenter som angir "riktige" størrelser. Jeg bruker L i plagg fra disse, mens andre produsenter må jeg opp i XL og noen ganger XXL for å finne noe som passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larix Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Eneste jeg har vært borti der S betyr stor, og L betyr liten, er forsvarets klær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.