Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Damavand er en topp som virkelig frister meg. Kunne tenke meg å ta turen til topps fra litt under havnivå, -28 meter ved det kaspiske hav. Sykkel på de flate slettene i starten må være et lovlig hjelpemiddel.

Men det går rykter om at Iran er det neste landet som Bush vil leke krig i, så det spørs.....

Skrevet
Damavand er en topp som virkelig frister meg. Kunne tenke meg å ta turen til topps fra litt under havnivå, -28 meter ved det kaspiske hav. Sykkel på de flate slettene i starten må være et lovlig hjelpemiddel.

Men det går rykter om at Iran er det neste landet som Bush vil leke krig i, så det spørs.....

Tur-retur Teheran for ca. 4000,- og latterlig lavt prisnivå gjør dette til at Damavand er inne blant mine tre største "gulrøtter" som fattig student. Har og sett på en del reiseskildringer fra Iran og dette området spesielt, og det er ingen ting som tilsier at dette ikke burde være et fullgodt alternativ for mye annet. Men så var det Bush da :roll: kjedelig å planlegge tur med en mulig krig hengende over seg.

Skrevet

Høres ut som et spennende prosjekt. Du får gi en lyd når du drar, så kanskje jeg henger meg på :D

Skrevet
Hva er de 2 andre "gullrøttene"? :!:

Vel, med begrenset budsjett er det noen topper i Alpene jeg har sett meg ut, i tillegg til her i landet selvsagt. Men er det noen som sponser så tar jeg gjerne en tur på Elbrus eller Island Peak og jeg, kanskje en button det står "Lyngve er best" på kan friste?... 8)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.