Ørretfiske25 Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 26 minutter siden, whistler skrev: Da må du ikke kjøpe Reinsfjell ihvertfall. Da blir du liggende med beina ut av forteltet Luftig og godt da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Walle Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Om du ønsker å skape full forvirring hos fruen, så kan du jo knalle til med innkjøp av en lavvo... Tipper hun knapt kommer til å skjønne opp ned på seg selv eller husværet når hun skal klargjøre underlag og pose på tvers. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ørretfiske25 Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 16 minutter siden, Walle skrev: Om du ønsker å skape full forvirring hos fruen, så kan du jo knalle til med innkjøp av en lavvo... Tipper hun knapt kommer til å skjønne opp ned på seg selv eller husværet når hun skal klargjøre underlag og pose på tvers. Har lavvo, helsport varanger camp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørja Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Ligger vel en svalbard 6 camp på helsport outlet. Den er dog grønn om det har noe å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ørretfiske25 Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 11 minutter siden, Bjørja skrev: Ligger vel en svalbard 6 camp på helsport outlet. Den er dog grønn om det har noe å si. Jeg vet, vært inne og kikka på det 20 ganger.. eneste som bremser meg er vekta.. skal gruble litt over helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Hvis hun vil ligge med hode mot utgang er det vel like greit å, se på tunneltelt. Jeg liker kuppeltelt fordi jeg har inngang på siden av liggeretning, mye bedre å ligge og titte ut . Da hadde jeg tatt med fruen og sett på hilleberg kaitum 3 som nevnt tidligere. Romslig telt med rette endevegger i innertelt og 2 fortelt. Vekt er vel 3,3 kilo så vidt jeg husker. Helium Dome som solotelt høres jo tungt ut, men god plass blir det jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ørretfiske25 Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 1 minutt siden, borgern skrev: Hvis hun vil ligge med hode mot utgang er det vel like greit å, se på tunneltelt. Jeg liker kuppeltelt fordi jeg har inngang på siden av liggeretning, mye bedre å ligge og titte ut . Da hadde jeg tatt med fruen og sett på hilleberg kaitum 3 som nevnt tidligere. Romslig telt med rette endevegger i innertelt og 2 fortelt. Vekt er vel 3,3 kilo så vidt jeg husker. Helium Dome som solotelt høres jo tungt ut, men god plass blir det jo. Kaitum er et kanontelt det, ikke noe og si på det.. Kuppeltelt blir det, det er bestemt fra min side, tungt men god plass ja, liker mye plass da jeg bruker det mye på fisketurer som jeg kan ligge på samme sted i opptil en uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Ja er du ute etter et basecamp telt er det jo greit at det er god plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ørretfiske25 Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 6 minutter siden, borgern skrev: Ja er du ute etter et basecamp telt er det jo greit at det er god plass. Ja det er det, og pleier ha 25 kg + i sekken, så går greit med 5 kg. men nærmere syv på svalbard 6 camp er jeg usikker på.. og hvordan er svaldbard 6 camp og sette opp i litt vind? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.