Fjellfilmeren Skrevet 21. oktober 2024 Skrevet 21. oktober 2024 Vandring rundt Langtjønna ved Femund i august 5 Siter
Veidemannsblod Skrevet 20. desember 2024 Skrevet 20. desember 2024 Et par glimt av våre staute grønlendere på turer i Finnmark og Troms. 8 1 Siter
awesomevicc Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Pi har fått selskap av Tinta. Tinta fikk vi 1,5 år siden, da hun var 1,5 år som omplasseringshund. Tinta er kul, har ADHD, men hun finner fugl! I år er det felt fugl for både Pi og Tinta, til tross for lite jakt pga tobent valp 6 Siter
Lavvosolberg Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Luna er en AH på 1 år som skulle bo ute og bli skikkelig vinterhund, men som endte opp inne foran peisen og må ha dekken når minusgradene kommer 6 Siter
fjellræv Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Lavvosolberg skrev (På 13.1.2025 den 8.10): Luna er en AH på 1 år som skulle bo ute og bli skikkelig vinterhund, men som endte opp inne foran peisen og må ha dekken når minusgradene kommer Ekspander Og min skulle bli trekkhund men ting blir ikke som man hadde tenkt 😂 8A44481F-0979-4A7D-B375-A11709C7B298.mp4 3 5 Siter
foroll Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar fjellræv skrev (På 13.1.2025 den 10.23): Og min skulle bli trekkhund men ting blir ikke som man hadde tenkt 😂 8A44481F-0979-4A7D-B375-A11709C7B298.mp4Henter informasjon... Ekspander Du må jo se at huskyen bare trener på å slappe av i leir mens du fisker! Det kommer nyttig med siden... 2 1 1 Siter
nem Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Baldr, 37kg og snart 2 år gammel Labrador og turkamerat. Usedvanlig vanskelig å få han med ut døra, men når vi først er ute så er det greit. 6 Siter
Bokhylla Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Dette er en av trådene jeg alltid er mest glad for å se er oppdatert- så mange fine hunder! 3 Siter
Tessatroll Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar Siste tilskot er Floke, som no har blitt 6 mnd. Litt frå siste halvår 3 Siter
Svartedauen Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar Jeg har to Jack russel tisper. Den ene er to år gammel, og den andre er straks seks mnd. gammel. De har samme mor, men forskjellig far. Det er stor forskjell på de. Den eldste er mer forsiktig av seg, liker å gå i skogen, ikke redd for bekker, elver eller broer. Men, pauser. Det liker hun ikke. Da blir det primadonnaskjelving og synes synd på seg selv. Den yngste er mer Jack russel. Liker også å gå i skog, ikke prøvd bekker, elver eller broer enda. Men tror dette vil gå helt fint. Pauser, primus og bål ser ut til å gå helt fint for henne. Den eldste fremstår mer som ei løkkajente, mens den yngste er klin kokos og er med på det meste. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.