Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hårballen i familien. Blanding av portis, puddel og flatcoated retriever 🤣. Klin umulig å få tatt gode bilder av, blir bare en haug svarte krøller. Bilde fra Barden, Senja, sammen med jentungen, og hundeselfie fra Kjusakdalen her heime. 

6BE8B140-8376-47C3-B5A4-D3047FB7412A.jpeg

E9E6C5F7-B8F2-498A-B3DB-9373727EDD0D.jpeg

• Liker 8
  • Hehe 1
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Frk gråtass 🥰

1 år nå og vi gleder oss til å prøve teltlivet og gå med kløv i år 😃

Eller... Matmora er nok mere begeistret for kløven enn hun selv 😆😅

IMG_20200226_125458.jpg

IMG_20200226_130542.jpg

• Liker 4
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vårt nye familiemedlem og turkamerat. Skal hentes på torsdag! Stor stas, mye glede og endel arbeide blir det nok. Leia er en Cocker spaniel og 8 uker på bildet.

Tore

Screenshot_20200512_160727_com.android.gallery3d.jpg

• Liker 5
Skrevet

Her er Fenris, bildet er tatt på familieturen vår på Krokskogen sist sommer. sammen med dattern, samboeren og barnebarnet. Bildet er tatt ut av teltåpningen min tidlig på morran, litt tidlig egentlig, men da syntes han de tobente burde stå opp. .  Det er datteren min som eier han, men jeg har fulgt han siden han var en knøttis valp. Datteren min har en Husky til, lille My. En skikkelig vakthund er Fenris blitt etter at My kom i huset.

Fenriss.thumb.JPG.3f9820afb37c37ee907b5f6ee1f4bd68.JPG

• Liker 6
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Her er Texi, en blanding mellom det vi vet er flatcoat og tror er labrador, border collie og litt annet i miksen. 

697232FD-F96B-482F-B42C-EFA13BBCED17.jpeg

A43078EB-B6FE-4573-9347-0E57C9A8F7DC.jpeg

• Liker 5
  • 4 uker senere...
Skrevet

Basse har rukket å bli to år. Skikkelig familiehund, vet akkurat hvilke familiemedlemmer som liker rundslikking, og hvem som ikke klarer det. Ellers en perfekt turkamerat. Egentlig skulle det nå ligge en kløv under juletreet, men han har akkurat kommet seg opp igjen etter en heftig runde med betennelse i bukspyttkjertelen (Pankreatitt) og turlivet er satt litt på vent. Bilde fra tidlig november før moroa startet...

20201119_134444.jpg

• Liker 8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.