Adler Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 "It's not the fart that kills you, its the smell" Rallykjører Petter Solberg blir intervjuet Siter
sirius Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Vet du hvilket av dyra i skogen som er den fattigste? Det skulle vel ikke være panteren? Ingen andre dyr som jeg kjenner til må samle tomflasker for å overleve. Siter
Byrypa Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 "It's not the fart that kills you, its the smell" Rallykjører Petter Solberg blir intervjuet Haha Siter
Trango Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Husker ikke hvem av dem, men en av brødrene Solberg hadde problemer under et rally. Det viste seg at problemene var forårsaket av en liten mus som hadde gnagd på noen ledninger i motorrommet. Solberg skulle forklare hva som var problemet og uttalte med klokkeklar røst: "I have a moose in my engine!" Siter
Busken Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Fire kompiser hadde planlagt guttetur på fjellet. To dager før de skulle dra, hadde kona til Svein lagt ned reiseforbud. De andre dro som avtalt, men da de kommer fram, satt Svein der allerede med kaffekjelen munter og plystrende ved bålet. "Jøss, hvor lenge har du vært her? Og hvordan klarte du å få lov å dra?" spurte den ene. "Jeg har vært her siden i går kveld. Dere skjønner; i går kveld kom kona inn på stua, med en ny, gjennomsiktig nattkjole. Hun grep tak i handa mi, og leide meg inn på soverommet. Der var det levende lys, og massasjeoljer på nattbordet. Kona gav meg to par håndjern og ba meg lenke henne til senga, og etter på gjøre hva jeg ville. Så... her er jeg!" Siter
Ranglefant Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Fire kompiser hadde planlagt guttetur på fjellet. To dager før de skulle dra, hadde kona til Svein lagt ned reiseforbud. De andre dro som avtalt, men da de kommer fram, satt Svein der allerede med kaffekjelen munter og plystrende ved bålet. "Jøss, hvor lenge har du vært her? Og hvordan klarte du å få lov å dra?" spurte den ene. "Jeg har vært her siden i går kveld. Dere skjønner; i går kveld kom kona inn på stua, med en ny, gjennomsiktig nattkjole. Hun grep tak i handa mi, og leide meg inn på soverommet. Der var det levende lys, og massasjeoljer på nattbordet. Kona gav meg to par håndjern og ba meg lenke henne til senga, og etter på gjøre hva jeg ville. Så... her er jeg!" +1 Siter
Adler Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 De tre skiløperne Northug, Hjelmeset og Ahlsgård var på fjelltur sammen og overnattet i telt, og her er det også et poeng at Northug lå i midten. Neste morgen fortalte Hjelmeset om den erotiske drømmen han hadde hatt den natta, og det viste seg at Ahlsgård også hadde hatt en erotisk drøm. Dere er heldige, sa Northug, jeg drømte at jeg gikk på ski med alt for korte staver. ha ha Siter
Dag G - Evje Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Frua har satt tittel på dette bildet. Selv synes jeg det er en innmari dårlig fjellvits..... Siter
Ranglefant Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Helt enig. Var litt snau den vitsen... Siter
Busken Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Det er vel det man kaller NetCom-sveis, Dag; store områder med dårlig dekning... Unnskyld. Siter
Dag G - Evje Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Det er vel det man kaller NetCom-sveis, Dag; store områder med dårlig dekning... Unnskyld. Bedre med dårlig dekning enn falsk dekning, Busken. Gikk en gang bak en amerikaner ombord på helikopter ute på rigg. Plutselig lettet hele hentesveisen til yankee'en i vinden og fakset stod minst meteren opp i lufta... Siter
Adler Skrevet 31. januar 2012 Skrevet 31. januar 2012 Jenta var på fjelltur, og traff en kjekk fjellkar som hun ble med hjem. På veggen i soverommet hans var det flere hyller med bamser. Det var små bamser på den nederste hylla og store bamser på den øverste. For en søt mann, tenkte hun, som samler på bamser. Etter en het og lidenskapelig natt ligger de side om side, og hun spør ham smilende: - .....nå, hvordan var det ? - Du kan ta en bamse fra den nederste hylla, svarte han tørt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.