Torgrim Soterud Skrevet 30. mars 2016 Skrevet 30. mars 2016 Hei! Når reknar fjellfolket her på forumet at Jotunheimen blir fin å vandre i til fots? Siter
Gittiamo Skrevet 30. mars 2016 Skrevet 30. mars 2016 Best i august om du ønsker tørrere og varmere forhold. Kan fort bli snøstorm i juni. Men det er jo bare ekstra gøy med litt vær innimellom det varer jo som regel ikke så lenge. Har opplevd sidelengs snø i juli også, med påfølgende grisevarme et par timer etterpå. 1 Siter
tklami Skrevet 30. mars 2016 Skrevet 30. mars 2016 gjendebåtene pleier å begynne å gå ca midten av juni avhengig i når isen går. Så i så måte er alt før midten av juni tidlig. Var oppe på glittertind i slutten av juli for et år siden og da snødde det ned til ca 1600 meter. 1 Siter
Torgrim Soterud Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Skrevet 30. mars 2016 Takkar for svar! Har lyst å gå glittertind og galdhøpiggen i slutten av juni (pga passande tidspunkt), til fots. God/dårleg ide? (godt fjellvandt) Siter
tklami Skrevet 30. mars 2016 Skrevet 30. mars 2016 det kan være fint på den tida av året. du må nesten bare se hvordan våren blir, har mye og si om den blir varm eller kald. hold øye med senorge.no. ellers så¨må du nok belage deg på å gå på endel snø om du går opp i juni Siter
Gjest Landsem Skrevet 30. mars 2016 Skrevet 30. mars 2016 I fjor var det EI varm uke i august, før det kun halvsurt piss. Kunne hatt med ski og gått fra Mjølkedalen til Olavsbu den uka.. Siter
bygut Skrevet 12. april 2016 Skrevet 12. april 2016 Supert skiføre frå Juvasshytta til av Piggen 27. juni i fjor. Siter
Kjetil Aleksander Skrevet 6. juli 2019 Skrevet 6. juli 2019 (endret) Jeg forsøkte meg på Glittertinden fra Glitterheim Torsdag 3. juli og det var et blåsende vinterhelvete som jeg aldri har sett på sørlandet selv i januar. Nesten umulig å holde seg oppreist og måtte snu på 2230 meter. En advarsel til alle om å ta værmeldinga seriøst når det dreier seg om Jotunheimen! Jeg trodde at det bare skulle være lett snø i lufta og frisk vind, men lærer til neste forsøk! Endret 6. juli 2019 av Kjetil Aleksander 2 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.