-st. Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Her har du ikke vært på sykkeltur, Lyngve. Men noen hint burde ikke være nødvendige Siter
ozzi Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Sitat Her har du ikke vært på sykkeltur, Lyngve. Men noen hint burde ikke være nødvendige Ulvetanna. Dronning Mauds land. Siter
-st. Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Denne er nok bare kvartparten av Ulvetanna i størrelse - men et landemerke like fullt. Henger på et bilde av Ulvetanna til sammenlikning. Siter
morten Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Kan det være Baffin Island eller et annet sted i nordøst Canada. Siter
Julia Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 @ st: fint bilde av fenriskjeften! Når var du der nede, da? Ikke nå i vinter vel? Siter
-st. Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Betyr det at du var der i sommer? Jeg var nede i november, men dette bildet er tatt på veg hjem fra jobben et år tidligere. Selve Fenriskjeften har jeg dessverre ikke vært inne i Og dermed er vel både arbeidsgiveren og oppgaven min ringet inn ganske tydelig... Siter
Julia Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Sitat Betyr det at du var der i sommer? Nei, men jeg kjenner en som antakeligvis var der sammen med deg . Og jeg fikk bilder fra den turen, bl.a. fra fenriskjeften (fra fly) og masse andre flotte fjell. Vet bar ikke navnet på noen av dem bortsett fra nettopp Ulvetanna og Fenriskjeften . Siter
Julia Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Sitat Mt. Aasgard. Baffin island Har de norrøne navn på fjellene i Kanada??? Bortsett fra at det passer selvfølgelig veldig godt . Siter
Marcus Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Får prøve en jeg også. Noen som kjenner navnet på dette europeiske fjellet? Siter
JohannesO Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Lite aktivitet her i det siste, får prøve en som ikke burde være så vanskelig. Hva heter disse, og hvor er de hen? Johannes Siter
Bjarne Lindholdt Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Sitat Lite aktivitet her i det siste, får prøve en som ikke burde være så vanskelig. Hva heter disse, og hvor er de hen? Johannes Det ligner noe fra Grand Cañon du Verdon i Syd-Frankrike. Eller den amerikanske Grand Cañon? Siter
pb Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Three Sisters Blue Mountains, ikke langt fra Sydney, Australia. Vi var der i 2003... Petter Siter
JohannesO Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Sitat Three Sisters Blue Mountains, ikke langt fra Sydney, Australia. Helt riktig, Three Sisters i Blue Mountains. Forsåvidt nok et eksempel på tilretteleggingen i australsk natur, da jeg tok dette bildet sto jeg på en enorm betongplattform med kiosk og det hele. Legg også merke til gangveien som såvidt er synlig på bildet.. Johannes Siter
Lyngve Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Ok, veldig få forslag her, så det er på tide med en liten ledetråd. Vi befinner oss i Nord-Amerika! Siter
Lyngve Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Nei, vi befinner oss i British Colombia, Canada. Det burde vel være hint nok Siter
hampelmann Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Tipper South Howser Tower i Bugaboos da. Siter
Lyngve Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Nei fjellet er nok vesentlig høyere enn Bugaboos Siter
hampelmann Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Hmmm, Ligner mye på dette bildet http://www.edgehill.co.uk/Mt%20Waddington,%20BC.jpg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.