Populært innlegg fjellrypa Skrevet 22. mars 2016 Populært innlegg Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) Kortreist lykke på Bleiksjøflaka på Krokskogen. Sol. Solnedgang. Ugle. Nordlys. Orrfugl. Turnusfri. Synkende sol over Bleiksjøflaka. Solen kryper ned bak Storflåtaflaka, en nabo som også er fin å gå på, men det er åpnere på Bleiksjøflaka. Lysene dere ser i bakgrunnen her er skisenteret ved Tryvann: Får dere åpnet videoen under her kan dere høre ugla som hukret rundt meg om kvelden. Den flyttet seg fra tre til tre, og på ett tidspunkt kom den flygende rett mot meg før den brakk av 90 grader da den fikk øye på meg. Moro! Bleiksjøflaka uglelyd.MOV Endret 23. mars 2016 av fjellrypa 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 2 timer siden, fjellrypa skrev: Kortreist lykke på Breisjøflaka på Krokskogen. Sol. Solnedgang. Ugle. Nordlys. Orrfugl. Turnusfri. Uhuu - det så bare så deilig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Memento mori Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Flott på Krokkskogen søndag til mandag, lå alene i gapahuk ei dørstokkmila fra Krokkleiva, gikk inn på truger, og med en parispulk. Meget flott kveld og natt. Marinert oksekjøtt og svidd gryte, alt smaker godt på tur. Kjele med grutfilter gjør seg bra på bilder. God fyr Hadde bare med en enkel mobil og bildekvaliteten er deretter. Knappeduk og gammel militær sovepose 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveNor Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Dette ser veldig bra ut, og foretaksomt. Jeg jobber selv turnus og er på utkikk for sånne små påfunn som dette. Keep them coming. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prebb Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 18 timer siden, Radiosugge skrev: Flott på Krokkskogen søndag til mandag, lå alene i gapahuk ei dørstokkmila fra Krokkleiva, gikk inn på truger, og med en parispulk. [...] Knappeduk og gammel militær sovepose Truger er undervurdert. I Norge er det bare ski som gjelder skal man tro mange. Jeg har aldri hatt det så enkelt som de fjellturene jeg har hatt med oppakning og truger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Landsem Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 3 timer siden, speedbird skrev: Truger er undervurdert. I Norge er det bare ski som gjelder skal man tro mange. Jeg har aldri hatt det så enkelt som de fjellturene jeg har hatt med oppakning og truger. Det er jo ikke noe motsetningsforhold mellom ski og truger. Men folk opplever nok ski som mer effektivt i nedfartene. Tradisjonelt en meget verdsatt aktivitet. Flotte turrapporter, forøvrig. Herlig å se at det enkle friluftslivet fremdeles lever i beste velgående. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.