Gå til innhold
  • Bli medlem

Kart til magellan triton 2000

Anbefalte innlegg

Jeg er selv dedikert til Garminprodukter og har der full kontroll på både bruk og kart til både land og sjø og har til og med programmert om noen av registerfilene til bruk på 64-bit Windows da jeg tok i bruk det og de gamle kartene ikke lot seg flytte over på disse maskinene.

Imidlertid har en kompis vunnet en Magellan Triton 2000 og har lurt på om jeg kan hjelpe han med kart, men der er jeg forholdsvis naken både i form av å vite hvor man får tak i kurante kart og hva som finnes/anbefales. Han veksler litt mellom å bo på østlandet og å være på besøk i Finnmark så det er to områder han naturlig ønsker landkart til. 

Har gjort litt kjapp Googling uten å finne god info og tar derfor gjerne i mot alt av info dere kan komme med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.