Populært innlegg Imp Skrevet 14. mars 2016 Populært innlegg Skrevet 14. mars 2016 (endret) Jeg har skrevet et innlegg på bloggen min om snøhuleturen vår, og lar det bli min rapport. Av en eller annen grunn kommer ikke blogginnlegget automatisk opp lenger, og forumet vil ikke la meg poste bilder, så da blir det på denne tungvinte måten at dere må klikke på den linken her for å se innlegget. Et snøhuleeventyr på Finse MagneJ med kone, Svingen med kone, Elisabethsk: Det var flott å være på tur med dere og familien deres, og treffe så hyggelige og oppegående mennesker. Dere delte villig av erfaring og tips, og var veldig sosiale. Hils så mye hjem til koner og unger og kanskje vi sees en annen gang. Takk for turen! Endret 14. mars 2016 av Imp 11 Siter
steingrd Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 For en herlig rapport, ser ut som en kjempetur! Heldige unger! Bra initiativ fra @svingen og det ser ut som supert gjennomført fra alle dere som deltok! Ser at blogginnlegget nå har dukket opp, det kan være noen timers forsinkelse på sånt 2 Siter
Tor-Erik-L-77 Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 Så ut som dere hadde en strålende tur og var heldige med været på Lørdag, det er jo alltid en Bonus! Synd jeg ikke fikk anledning til å ta en tur med mine to tvillinggutter på 8 år, ser jo ut som ungene storkoste seg 1 Siter
MagneJ Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 Tusen takk for fine bilder og rapport Imp! Vi hadde en kjempefin tur alle sammen, skal hilse fra kone og barn -Magne 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.