Gjest Skrevet 4. april 2016 Skrevet 4. april 2016 (endret) Fyrstikker, noen tennbrikker, litt dopapir og en liten flaske myggolje er det som alltid ligger i sekken (og dermed aldri tas ut). Resten pakkes etter behov fra gang til gang. Kunne sikkert ha klart meg uten myggolje vinterstid (Men med fare for at jeg glemmer det når jeg virkelig trenger det) Endret 4. april 2016 av esw Siter
Anders_G Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 Jeg har som regel alltid med en gammel Leatherman skeletool. Siter
Dal-z Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 Førstehjelpsutstur (diverse/mye) Kniv Tau Oppteninngssutstyr (diverse) inReach SE GPS Kart & kompass Siter
anderskristensen Skrevet 6. april 2016 Skrevet 6. april 2016 jervenduk, førstehjelp og snus...... Siter
ViktorS Skrevet 3. juli 2016 Skrevet 3. juli 2016 Fiskestang, og lommelerke med hjemmelaget blåbærlikør:) Siter
larserikm Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 Plaster i diverse str, fyrstikker, tennbriketter, ørepropper. Natur er fint, men fuglekvitter kl 0400 er noe dritt. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.