Hedda Kavring Skrevet 3. mars 2016 Skrevet 3. mars 2016 NOen som vet om det går ann å få tak i pakkeløsning på vintersovepose med lav komforttemperatur ( fra -25) som man kan koble sammen. Med glidelås på hver sin siden ? Siter
Dal-z Skrevet 3. mars 2016 Skrevet 3. mars 2016 det kan jo hende det finnes. men jeg vet at våre vinterposer har ikke glidelås helt ned, for å minimere varmetapet så er det kun glidelås på øvre halvpart av soveposen. det gjør det jo litt vanskelig med sammenkobling. men det kan jo hende andre poser har denne muligheten. 1 Siter
whistler Skrevet 3. mars 2016 Skrevet 3. mars 2016 De fleste poser med såpass lav temperaturgrense har 1/2 eller 1/3 glidelås for å gjøre varmetapet mindre. Vil uansett ikke anbefale sammenkoblede om du har tenkt til å sove. Tanken kan være god, men det er helt ubrukelig å ligge sammenkoblet etter min erfaring 2 Siter
Heriks Skrevet 3. mars 2016 Skrevet 3. mars 2016 Ramla akkurat inn e-post fra Hekta på tur med partilbud på Lamina 0, ikke riktig - 25 i komforttemperatur men (-17/-11) om ikke annet Hekta på tur - Lamina 0 2 Siter
whistler Skrevet 3. mars 2016 Skrevet 3. mars 2016 Hehe. Du kom meg akkurati forkjøpet @Heriks Måtte glise litt for meg selv. For de som syntes dobbeldyne er en kjempeide kan sikkert sammenkoblede soveposer funke Siter
Heriks Skrevet 3. mars 2016 Skrevet 3. mars 2016 whistler skrev (På 3.3.2016 den 20.42): Hehe. Du kom meg akkurati forkjøpet @Heriks Måtte glise litt for meg selv. For de som syntes dobbeldyne er en kjempeide kan sikkert sammenkoblede soveposer funke Ekspander Ikke eksisterende problem for meg, jeg reiser på tur alene. Men de kan jo brukes hver for seg også, kjekt å ha muligheten 1 Siter
Skar Skrevet 3. mars 2016 Skrevet 3. mars 2016 Erfaringsmessig er det kaldere med sammenkoblede. Mulig andre har annen erfaring. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.